ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی بتل رویال Darwin Project را به صورت رایگان تجربه کنید

بازی بتل رویال Darwin Project که پیش از این به صورت «دسترسی زودهنگام» قابل بازی بود، به یک عنوان Free to Play تبدیل شد. سازندگان بازی می گویند برخی از کاربران اخیراً با مشکلاتی نظیر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

بازی بتل رویال Darwin Project که پیش از این به صورت «دسترسی زودهنگام» قابل بازی بود، به یک عنوان Free to Play تبدیل شد. سازندگان بازی می گویند برخی از کاربران اخیراً با مشکلاتی نظیر پیدا کردن مسابقات به علت خلوت بودن سرورها روبرو شده اند؛ به همین دلیل قرار است بازی از این پس به صورت رایگان در دسترس باشد تا عده بیشتری قادر به تجربه آن باشند.

حالت جالبی با نام Director در این بازی وجود دارد که به یکی از بازیکنان اجازه می دهد به سلیقه خود برای تعدادی از بازیکنان دیگر بسته هایی حاوی مهمات برای پیروزی در مسابقه ارسال کند.

بازیکنی که این توانایی را دارد، می تواند برای نحوه تقسیم جعبه های مهمات با بینندگان مسابقه روی شبکه توییچ، ارتباط داشته باشد. به دلیل وجود چنین قابلیت هایی سازندگان Darwin Project عقیده دارند این عنوان کیفیت خاصی را ارائه می دهد که در هیچ بازی بتل رویال دیگری وجود ندارد.

بازی بتل رویال Darwin Project

پیش از این، Darwin Project با قیمت 15 دلار در دسترس قرار داشت و به همین دلیل، افرادی که تا به امروز این عنوان را خریداری کرده بودند، بسته رایگانی شامل سلاح ها، لباس ها و دیگر آیتم های درون بازی را دریافت خواهند کرد.

از فردا، بازی بتل رویال Darwin Project میزبان بیش از 200 آیتم تزئینی تازه خواهد بود که با پیشرفت در بازی و جذب هواداران جدید قابل دریافت است. این عنوان ابتدا طی مراسم E3 2017 رونمایی شد و هم اکنون روی استیم و سرویس Xbox Game Preview قابل بازی است.

بازی های بتل رویال امروزه از طرفداران زیادی برخوردار هستند. چندی پیش کلیف بلزینسکی، خالق مجموعه Gears of War، از بازی بتل رویال استودیو خود با نام Radical Heights رونمایی کرد. همچنین شایعاتی مبنی بر احتمال حضور این حالت در نسخه های بعدی دو مجموعه پرطرفدار کال او دیوتی و بتلفیلد نیز شنیده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی