ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی G7 ThinQ ال جی را از تمام زوایا ببینید [به روز رسانی]

هفته‌ی آینده قرار است شرکت ال جی از G7 ThinQ رونمایی کند. به همین جهت اخیراً مشخصات زیادی از این گوشی فاش شده و حتی تصاویر زیادی نیز از این موبایل به دست آمده است. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۵

هفته‌ی آینده قرار است شرکت ال جی از G7 ThinQ رونمایی کند. به همین جهت اخیراً مشخصات زیادی از این گوشی فاش شده و حتی تصاویر زیادی نیز از این موبایل به دست آمده است. با این حال امروز ایوان بلس عکس‌هایی از پرچمدار بعدی ال جی منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد، موبایل یاد شده را از تمامی زاویا مشاهده کنند.

با مشاهده‌ی این دو تصویر متوجه می‌شویم که مشخصات لو رفته قبلی درست بوده و پرچمدار بعدی شرکت ال جی از یک بریدگی در نمایشگر بهره می‌برد. همچنین کلید پاور این موبایل به لبه‌ی سمت راستش منتقل شده و کلید دستیار گوگل‌اش در لبه‌ی سمت چپ قرار گرفته است.

این مسئله موجب شده که پس از سالها G7 ThinQ ، اولین مدلی باشد که کلید پاور آن در پنل پشتی‌اش تعبیه نشده است. البته هنوز هم در پنل پشتی تجهیزات بسیاری قرار گرفته و دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت و لوگوی این موبایل در این قسمت تعبیه شده‌اند.

پرچمدار بعدی ال جی قرار است یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی داشته باشد و از چیپست قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی دخلی بهره ببرد.

شایعات حاکی از آن است که موبایل یاد شده به همراه یک ویژگی نرم افزاری متفاوت عرضه خواهد شد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، بریدگی تعبیه شده در گوشی را از نظرها مخفی کنند. به نظر می‌رسد G7 ThinQ درست همانند ال جی V30S ThinQ از یک تکنولوژی هوش مصنوعی متفاوت بهره می‌برد که قادر است ویژگی‌های ارتقا یافته‌‌‌ای به دوربین، دستیار هوشمند و ... اضافه کند. بدین ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به دخالت دست، این موبایل را با فرمان های خود کنترل کنند.

قرار است دوازدهم اردیبهشت، از G7 ThinQ در شهر نیویورک رونمایی شود و مدتی پس از آن نیز به بازار‌های مختلف جهان ارسال شود.

به روز رسانی:

به تازگی شرکت ال جی دعوت نامه‌هایی برای رویداد معرفی پرچمدار جدیدش به رسانه‌ها ارسال کرده‌ است. با اینکه در متن این دعوت نامه ‌ها گفته نشده که مراسم یاد شده به چه موبایلی اختصاص دارد اما نام G7 ThinQ در بالای این تصویر حک شده، که نشان‌ می‌دهد معرفی این موبایل در تاریخ ذکر شده صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina
    sina | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    گوشی خوبیه ?

  • Ali
    Ali | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    همه نمایشگرها داره 6 اینچی میشه...
    اونهایی که صفحه نمایش کوچیک و دوست دارن ادم نیستن??

مطالب پیشنهادی