ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دمو قابل بازی عنوان Detroit: Become Human منتشر شد [دانلود کنید]

کار ساخت یکی از مورد انتظارترین انحصاری های پلی استیشن 4 یعنی بازی Detroit: Become Human بعد از 4 سال به پایان رسیده است. البته این تنها خبر مهم در رابطه با بازی جدید استودیو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۲

کار ساخت یکی از مورد انتظارترین انحصاری های پلی استیشن 4 یعنی بازی Detroit: Become Human بعد از 4 سال به پایان رسیده است. البته این تنها خبر مهم در رابطه با بازی جدید استودیو Quantic Dreams نیست و امروز می توانید نسخه دمو قابل بازی دیترویت را در شبکه پلی استیشن دانلود کنید.

در نسخه دمو بازی که چیزی نزدیک به 3 گیگابایت حجم دارد، می توانید سناریو Hostage را تجربه کنید که پیش از این در کنفرانس سونی در رویداد E3 2017 نمایش داده شده بود. طی این سناریو وظیفه دارید با گرفتن تصمیمات درست، جان دختر کم سن و سالی را نجات دهید.

جدا از این دمو رایگان، برخی از رسانه ها موفق به انجام قسمت قابل توجهی از دیترویت شده اند و تا کنون واکنش ها نسبت به این بازی مثبت بوده است. در ویدیو زیر می توانید از درصد انتخاب تصمیمات مختلفی که طی نسخه دمو بازی گرفته شده، آگاه شوید.

دیترویت برای اولین بار در سال 2015 معرفی شد. در این بازی کنترل سه اندروید با نام کانر، کارا و مارکوس را برعهده خواهیم گرفت که طبق گفته کارگردان بازی یعنی دیوید کیج، ممکن است هر کدام از آن ها قبل از پایان داستان، جان خود را از دست بدهند.

این بازی هم به رسم تمام عناوین شناخته شده دیوید کیج، بر پایه انتخاب های کاربران استوار بوده و ممکن است تجربه دو فرد از دیترویت با یکدیگر کاملاً متفاوت باشد.

کیج بعد از تجربه موفقیت آمیز بازی Heavy Rain که به عقیده بسیاری یکی از بهترین انحصاری های پلی استیشن 3 محسوب می شد، به همراه تیم خود در استودیو Quantic Dream در سال 2013 بازی Beyond: Two Souls را با حضور هنرپیشه مطرح هالیوود الن پیج منتشر کرد. این بازی در تکرار موفقیت های گذشته ناکام ماند.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود، بازی Detroit: Become Human روز 4 خرداد به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ? خیلی بازیها در دمو اجازه انتخاب و بازی میدن

    • ...
      ... | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

      چی شده!؟

مطالب پیشنهادی