ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

nissan-qashqai-by-severn-valley-motorsport (2)
خودرو

نیسان قشقای با رکورد 382 کیلومتر سریع ترین شاسی بلند جهان شد

به تازگی تیونر انگلستانی Severn Valley Motorsport که تبحر ویژه ای در ارتقا و بهبود عملکرد نیسان GT-R دارد، اعلام کرده با یک دستگاه نیسان قشقای رکورد سریع ترین شاسی بلند جهان را جابجا نموده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به تازگی تیونر انگلستانی Severn Valley Motorsport که تبحر ویژه ای در ارتقا و بهبود عملکرد نیسان GT-R دارد، اعلام کرده با یک دستگاه نیسان قشقای رکورد سریع ترین شاسی بلند جهان را جابجا نموده است.

به گفته این کمپانی قشقای تیون شده توانسته در رویدادی در بریتانیا به نهایت سرعت 237.8 مایل (382.7 کیلومتر) در ساعت دست پیدا کند.

nissan-qashqai-by-severn-valley-motorsport (2)

برای دستیابی به این سرعت باورنکردنی، متخصصین Severn Valley Motorsport موتور استاندارد قشقای را از جای خود خارج نموده و موتور GT-R را جایگزین آن کرده اند.

در گام بعدی با بهسازی های انجام شده، این تیونر موفق به استخراج 2000 اسب بخار از قلب گودزیلا شده که این رقم در نوع خود شگفت انگیز است.

nissan-qashqai-by-severn-valley-motorsport (2)

پیش از این رکورد سریع ترین شاسی بلند جهان را تویوتا در اختیار داشت.

این کمپانی ژاپنی با یک دستگاه لندکروز تا دندان مسلح، موفق به دستیابی به سرعت 230 مایل (370 کیلومتر) در ساعت شده بود.

Toyota_Land_Speed_Cruiser_354_km

در روز رکوردگیری در همایش Vmax200، دست پرورده Severn Valley Motorsport که پسوند R به آن اضافه شده، توانسته بر سوپر اتومبیل های معروف و گران قیمتی مثل کوئنیگ زگ اگرا RS با رکورد 221.3 مایل (356 کیلومتر) و کوئنیگ زگ One:1 با رکورد 218.3 مایل (351 کیلومتر) در ساعت غلبه کند.

nissan-qashqai-by-severn-valley-motorsport

علاوه بر این دو سوئدی فوق سریع، چند اتومبیل اسپرت و سوپر اسپرت از لامبورگینی، مک لارن و ب ام و نیز در Vmax200 حضور داشتند، اما رکورد هیچکدام از آنها بهتر از قشقای R نبوده است.

nissan-qashqai-by-severn-valley-motorsport (2)

بد نیست بدانید این نخستین باری نیست که خودرویی با تیونینگ شرکت Severn Valley Motorsport به عنوان سریع ترین اتومبیل حاضر در همایش Vmax200 شناخته می شود. پیش از این نیز نسخه اولیه قشقای R زمانی که موتور آن 1100 اسب بخار داشت، موفق به ثبت رکورد سرعت 210 مایل (337 کیلومتر) در مسیر 2 مایلی (3.2 کیلومتری) باند فرودگاه شده بود.

nissan-qashqai-by-severn-valley-motorsport (2)

این تیونر با رکورد 228.8 مایل (368 کیلومتر) عنوان سریع ترین GT-R را که تاکنون در Vmax200 شرکت کرده، در اختیار دارد. در طول تاریخ 16 ساله این همایش، تنها دو خودرو رکورد بهتری نسبت به قشقای R ثبت کرده اند؛ یکی کوئنیگ زگ One:1 که پیشتر به حداکثر سرعت 240 مایل (386 کیلومتر) دست یافته و دیگری ES Motors ES1400 که رکورد 238 مایل (383 کیلومتر) را ثبت نموده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farzad je
    farzad je | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دمش گرم

  • ناصر
    ناصر | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خودروهای ژاپنی همیشه عالی هستن

مطالب پیشنهادی