ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفت روش کاربردی برای کنترل اندروید توسط رایانه

همانطور که احتمالا می دانید، یک سری اپ خوب و کاربردی روی اندروید وجود دارند که می شود به کمک شان ویندوز را تا حدودی تحت کنترل گرفت. البته عکس این قضیه هم صادق است ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

همانطور که احتمالا می دانید، یک سری اپ خوب و کاربردی روی اندروید وجود دارند که می شود به کمک شان ویندوز را تا حدودی تحت کنترل گرفت. البته عکس این قضیه هم صادق است و می شود با نصب یک سری اپ کاربردی، برخی فعالیت های اندروید را از طریق پی سی کنترل کرد. در ادامه به هفت مورد از این روش ها می پردازیم.

Join

اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهند صفحات وب را از طریق موبایل هایشان مرور کنند، حتما باید برای یک بار هم که شده Join را امتحان کنید. Join یک افزونه توسعه یافته برای گوگل کروم است که با نصب آن می توانید موبایل و مروگر خود را به هم متصل کنید.

با این کار شما می توانید تب های باز شده روی مرورگر را برای موبایل اندرویدی خود ارسال کنید، کلیپ بردهای موجود روی کامپیوترتان را به تلفن هوشمندتان انتقال دهید و بدون اینکه بخواهید موبایل تان را در دست بگیرید از طریق پی سی خود پیام کوتاه ارسال کنید.

Pushbullet

Pushbullet نیز یک اپ چند پلتفرمی جالب است که می توان به کمک آن میان چند دیوایس مختلف، پل ارتباطی جالبی برای ارسال پیامک و فایل ارسال کرد. در اصل با نصب این اپ روی دیوایس هایتان می توانید یک شبکه داخلی بسازید و داده های خود را در آن ها به اشتراک بگذارید.

 SideSync

اگر از موبایل های شرکت سامسونگ استفاده می کنید و می خواهید کنترل آن را از طریق پی سی به دست بگیرید، شک نکنید که استفاده از SideSync بهترین گزینه ای است که می توانید داشته باشید.

SideSync به کاربران موبایل های سامسونگ این اجازه را می دهد تا از طریق کامپیوتر، کنترل رابط کاربری، اعلان ها، اپ ها و همچنین بازی های موجود روی گوشی های شان را به دست بگیرند.

Vysor

برای آن هایی که خیلی نمی خواهند مدام سرشان را در گوشی هایشان فرو کنند، شاید استفاده از Vysor بهترین پیشنهاد ممکن باشد. Vysor یک اپلیکیشنی است که می شود به کمک آن تصویر کاملی از اندروید روی پی سی ها انداخت.

فقط برای دسترسی به ویژگی های این اپ ابتدا باید آن را روی موبایل و گوگل کروم پی سی تان نصب کنید تا شرایط برای ایجاد یک پل ارتباطی فراهم شود. جالب اینجاست بدانید که در Vysor می توانید بسته به شرایط میان دریافت بهترین پرفورمنس یا گرفتن سرعت بالاتر، انتخاب کنید.

این ویژگی خوبی است و به کاربر اجازه می دهد حتی با پایین ترین سرعت اینترنت هم از Vysor استفاده کند. البته لازم به ذکر است که Vysor یک نسخه پولی هم دارد که با خریدن آن می توانید به ویژگی های بیشتر و پرفورمنس بهتری دست پیدا کنید.

DeskDock

از بین تمام اپ هایی که تا حالا معرفی کردیم، DeskDock متفاوت ترین آنهاست. چرا که برخلاف تمام اپ های اشاره شده، DeskDock به جای به اصطلاح میرِر کردن اندروید روی پی سی، راه متفاوتی را در پیش گرفته.

متفاوت از این نظر که شما می توانید به کمک این اپ، ماوس کامپیوترتان را با موبایل خود به اشتراک بگذارید و کارهای روزمره را با آن به جلو ببرید. البته با خرید نسخه پولی DeskDock ویژگی های بیشتری هم دریافت می کنید که از میان مهمترین آن ها، می توان به اشتراک گذاری کیبورد اشاره کرد.

Tasker

Tasker از آن دسته اپ هایی است که می توانید به کمک آن برای موبایل تان برنامه ریزی و یک سری از کارها را به فرآیندی خودکار تبدیل کنید. مثلا به کمک Tasker می توانید کاری کنید که موبایل تان با پیدا کردن یک شبکه تازه، دریافت نوتیفیکیشن ها، تغییر لوکیشن یا هر کار دیگری، یک سری از فعالیت ها را به صورت خودکار انجام دهد.

AirDroid

می رسیم به آخرین و قدرتمندترین اپ این لیست یعنی AirDroid. اپلیکیشنی که تقریبا تمام ویژگی های اپ های موجود در این لیست را در خود دارد و از هر نظر یک پکیج کامل برای ریموت اندروید روی پی سی است.

به کمک AirDroid می توانید رابط کاربری موبایل تان را روی پی سی خود میرِر کنید و از طریق آن به ارسال پیامک، اشتراک گذاری کلیپ برد، آپلود فایل و خیلی چیزهای دیگر دست پیدا کنید.

جالب اینجاست که بیشتر ویژگی های خوب این اپ کاملا رایگان هستند و نیازی به پرداخت پول برای آن ها نیست. فقط یک سری ویژگی ناچیز می مانند که می توانید با پرداخت هزینه ماهیانه AirDroid، به آن ها هم دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shm
    Shm | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نرم افزار wondershare mobilego هم یه زیر مجموعه به اسم Wondershare mirrorgo داره که کاربردی و توهمین زمینه است . شخصا از اون استفاده میکنم.

  • MarShaL
    MarShaL | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مفید بود ممنون

مطالب پیشنهادی