ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو‌های جدید اپل ، پلی استور و حالت پرتره‌ در موبایل‌های دیگر را به سخره می‌گیرند [تماشا کنید]

اپل اخیرا دو ویدیوی تبلیغاتی کوتاه منتشر نموده تا کاربران را به خرید آیفون ترغیب کند. البته منظور ما از کاربران، صاحبان موبایل‌های اندرویدی است چرا که دیگر ویندوزفونی وجود ندارد و جنگ میان سیستم‌عامل‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

اپل اخیرا دو ویدیوی تبلیغاتی کوتاه منتشر نموده تا کاربران را به خرید آیفون ترغیب کند. البته منظور ما از کاربران، صاحبان موبایل‌های اندرویدی است چرا که دیگر ویندوزفونی وجود ندارد و جنگ میان سیستم‌عامل‌های موبایل عملاً دوطرفه شده است. بنابراین ویدیو‌های جدید اپل کاملاً متوجه طرفداران اندروید است.

شرکت کوپرتینویی در اولین ویدیوی جدید خود سعی می‌کند که فروشگاه‌های اپلیکشین متفرقه را با اپ استور اپل مقایسه کرده و زیرکانه آنها را به علت نا‌ امنی‌شان مسخره کند. بدین شکل که در این ویدیو یک کاربر، اپلیکیشنی از اپ‌های موجود بر می‌دارد که موجب می‌شود آن اپ جلوی صورتش منفجر شود. البته در این ویدیو از پلی استور گوگل نامی برده نمی‌شود اما مشخصاً تمامی طعنه‌ها متوجه این فروشگاه اپلیکیشن است چرا که در حال حاضر پلی استور تنها رقیب خطرناک اپ استور به شمار می‌رود.

اینکه اپ استور از پلی استور امنیت بیشتری دارد، واقعیت اثبات شده‌ای است که مثال‌های بیشماری در تصدیق آن منتشر شده است. با این حال گوگل از این نقص آگاه بوده و همواره سعی می‌کند مسئله‌ی امنیت را در پلی استور خود ارتقا داده و به سطح مطلوب کاربران برساند. باید گفت که در حال حاضر پلی استور به خطرناکی قبل نیست و پیشرفت هایی در این زمینه داشته است.

ویدیوی دوم به این مسئله اشاره دارد که تصاویر پرتره‌ای که با آیفون گرفته می‌شوند کیفیت بالاتری نسبت به دیگر پرتره‌های دارند چرا که آیفون با استفاده از ویژگی Portrait Lighting به خصوص خود می‌تواند، شرایطی شبیه به استودیو‌های عکاسی فراهم آورد و ‌به عکس‌های گرفته شده، یک فاکتور منحصر به فرد و دراماتیک اضافه کند. البته این ویژگی هنوز جای کار دارد چرا که نتوانسته رضایت کاربران را کاملاً جلب کند. لازم به ذکر است به ادعای اتحادیه‌ی تیپا، هواوی پی 20 پرو بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۸ برای عکسبرداری به شمار می‌رود.

حال سوال اینجاست آیا ویدیو‌های جدید اپل به قدری جذاب و فوق‌العاده هستند که صاحبان موبایل‌های اندرویدی را وادار کند که به خرید آیفون روی آورند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سامان
    سامان | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نمیدونم ما چرا اینقد آپدیت اپدیت میکنیم ، برای ماها امنیت که مهم نیست که بگیم بله با اپدیت امنیت گوشیمون بالا میره نشون به اون نشون که خیلیا بازار و کلی اپلیکیشن ایرانی دارن تو گشیاشون . والله انگار با اپدیت جنس گوشیشونم تغییر می‌کنه ! دیگه اندروید شش با هفت چه فرقی داره اخه

  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نه بابا روتم میشه این چیزارو بگی با این سیستم عامل مسخره خودت که یه بازی معمولی رو باید با دو برابر حجمش دانلود کنی دیگه این هیچی نمیشه برای دیگم فرستاد اونایی که ازش طرفداری میکنن نمیدونم دقیق فازشون چیه هیچ برتری نداره نسبت به گوشی های اندرویدی قبلا دوربینشم بهتر بود که الان هواوی و سامسونگ زدن تو دهنش دیگه چی برات مونده سیب گندیده

  • Alikh79
    Alikh79 | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    هی من چی بگم تا کم میاره از خودش کلیپ میسازه انگار میتونه عقب افتادگی رو جبران کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی