ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Cyberpunk 2077
ویجیاتو - بازی

بازی Cyberpunk 2077 بسیار متفاوت تر از The Witcher 3 خواهد بود

نزدیک 6 سال پیش کمپانی سی دی پراجکت رد از بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. بسیاری انتظار داشتند با انتشار سومین قسمت از سری ویچر، اطلاعات بیشتری در رابطه با سایبرپانک منتشر شود اما تا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

نزدیک 6 سال پیش کمپانی سی دی پراجکت رد از بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. بسیاری انتظار داشتند با انتشار سومین قسمت از سری ویچر، اطلاعات بیشتری در رابطه با سایبرپانک منتشر شود اما تا به امروز جزییات زیادی از این بازی در دسترس نیست.

در همین راستا آدام کیچینسکی، مدیر عامل سی دی پراجکت، پیش از این اعلام کرده بود که هنوز زمان انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی نرسیده است.

در حال حاضر شایعات زیادی در رابطه با این بازی وجود دارند؛ سایت Gamepressure طی گزارشی اعلام کرده است سایبرپانک با ویچر 3 تفاوت های زیادی خواهد داشت و به جای یک عنوان ماجرایی سوم شخص، ممکن است با یک بازی اکشن اول شخص روبرو شویم. البته امروز شایعات دیگری منتشر شد که وجود هر دو حالت اول شخص و سوم شخص در بازی را مطرح می کرد.

بازی Cyberpunk 2077

طبق گفته های همین سایت، این بازی تنها یک اکشن اول شخص معمولی نخواهد بود و عنصرهای نقش آفرینی زیادی در سایبرپانک حضور خواهند داشت. می توان گفت این بازی بیشتر به عناوینی همچون Deus Ex: Mankind Divided شباهت خواهد داشت.

در حال حاضر هر دو استودیو سی دی پراجکت رد در حال کار روی این پروژه هستند و ظاهراً یکی از این تیم ها مشغول طراحی بخشی از بازی است که در ماه جریان دارد. به نظر می رسد این بخش شباهت هایی با نسخه های مدرن سری کال او دیوتی و سری تایتان فال دارد.

البته باید گفت هیچ کدام از این شایعات هنوز از سمت سازندگان بازی تایید نشده اند. همچنین ممکن است بسیاری از طرفداران سی دی پراجکت و فرنچایز محبوب این کمپانی یعنی سری ویچر، نسبت به تبدیل شدن سایبرپانک به یک بازی اول شخص بی علاقه بوده و سبک نقش آفرینی سوم شخص را ترجیح دهند. مشخص است که برای اطلاعات بیشتر در رابطه با بازی Cyberpunk 2077 باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی