ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ قصد عرضه گلکسی اس 9 اکتیو را دارد؟

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ طبق سنت هر ساله‌اش، قصد دارد نسخه‌ی جان سخت و مقاوم موبایل پرچمدارش یعنی گلکسی اس 9 اکتیو را به بازار عرضه کند. اگر کمپانی کره‌ای بخواهد روند هر ساله‌ را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ طبق سنت هر ساله‌اش، قصد دارد نسخه‌ی جان سخت و مقاوم موبایل پرچمدارش یعنی گلکسی اس 9 اکتیو را به بازار عرضه کند. اگر کمپانی کره‌ای بخواهد روند هر ساله‌ را در زمینه عرضه این نسخه‌ در پیش بگیرد، به احتمال قوی در تابستان امسال خواهیم توانست گلکسی اس 9 اکتیو را در بازار تلفن های هوشمند پیدا کنیم.

به تازگی تصویری در فضای مجازی لو رفته که به نظر می‌رسد متعلق به گلکسی اس 9 اکتیو باشد و مشخصات این موبایل را معین کرده است. در ابتدای صفحه مشخصات، نام رمز SM-G893 به چشم می‌خورد. از آنجایی که گلکسی اس 8 اکتیو از شماره مدل SM-G892 استفاده می‌کرد و مدل گلکسی اس 7 اکتیو نیز SM-G891 نام داشت، کارشناسان باور دارند که این تصویر به گلکسی اس 9 اکتیو اختصاص داشته و حاوی اطلاعاتی درباره این گوشی جدید است.

این گوشی درست مانند گلکسی اس 8 اکتیو از یک باتری به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد که از مدل استاندارد این پرچمدار ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر است.

سری اکتیو همواره باتری بزرگتری نسبت به پرچمداران استاندارد این شرکت داشته‌اند. این مشخصه به همراه بدنه‌ی سخت و محکم، از خصوصیات منحصر به فرد موبایل‌های سری اکتیو به شمار می‌رود.

در حال حاضر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای باتری یک گوشی، آنقدر هم بد نیست اما هواوی توانسته بدون تغییر در ظاهر موبایل و با یک طراحی ظریف به این ویژگی دست پیدا کند.

بر اساس شایعات بدست آمده، به غیر از باتری، تمامی مشخصات گلکسی اس 9 اکتیو با نسخه استاندارد همخوانی دارد و تفاوتی نکرده است. بدین ترتیب گلکسی اس 9 اکتیو از یک نمایشگر امولد ۵.۸ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد. ضمن اینکه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در آن تعبیه خواهد شد. در این موبایل یک دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی تعبیه شده است.

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس 9 ؛ بدنه‌ی آلومینیومی پیشرفته چقدر تاثیرگذار است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alikh79
    Alikh79 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا عالی مقاومتش خیلی زیاده مقام ترین گوشی اعلام شد

    • MR.SRT
      MR.SRT | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

      متأسفانه S9+ من پشتش خش های زیادی افتاده، در صورتی که به بهترین شکل و همراه با کیس نگهداری میکنم...

مطالب پیشنهادی