ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Anker ، رقیبی به صرفه برای ایرپاد با چند بلندگوی جدید معرفی کرد

شرکت Anker به تازگی از چند بلندگو و هدفون جدید با زیربرند محصولات صوتی اش یعنی Soundcore رونمایی کرده که می‌توانند محصولات مناسبی برای استفاده در هوای بهاری و گرمای تابستان به شمار آیند. Soundcore که مانند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

شرکت Anker به تازگی از چند بلندگو و هدفون جدید با زیربرند محصولات صوتی اش یعنی Soundcore رونمایی کرده که می‌توانند محصولات مناسبی برای استفاده در هوای بهاری و گرمای تابستان به شمار آیند. Soundcore که مانند شرکت مادرش، محصولات مناسب با قیمت‌های به صرفه تولید می‌کند، اکنون گجت‌هایی تولید کرده که از عمر باتری بسیار بالایی بهره می‌برند.

عمر بالای باتری همیشه از خصوصیات محصولات Anker به شمار می رود چرا که این شرکت به تولید باتری‌ها و شارژر‌های همراه با کیفیت معروف شده است.

اولین محصول معرفی شده، Space NC نام دارد و در واقع هدفونی است که از قابلیت حذف نویز و روگوشی‌های بزرگ برخوردار است. این گجت از درایور‌های دینامیکی ۴۰ میلیمتری و عمر باتری ۲۰ ساعته بهره می‌برد. با بررسی قابلیت حذف نویز این گجت می توان متوجه شد که این قابلیت آنقدر توانمند نیست که تمامی صداهای اشخاص و محیط پیرامون را از بین ببرد اما می‌تواند تا حد معقولی این وظیفه را عملی کرده و بیشتر صداهای اضافه را حذف کند. Space NC که قرار است تا ۲۴ اردیبهشت ماه به بازار‌ها عرضه شود، قیمتی معادل ۹۹ دلار خواهد داشت که قیمت مناسبی به شمار می‌رود.

Anker یک بلندگوی بی سیم هم معرفی کرده که قادر است خانه‌ها را بلرزاند. Flare و +Flare نسبت به اندازه‌ی کوچکشان قادرند صدای بسیار بلندی تولید کنند و می‌توان آنها را با یکدیگر هماهنگ کرد تا صدای رساتری هم تولید کنند. این دو بلندگو از استاندارد IPX7 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب پشتیبانی کرده و در صورت افتادن در آب هیچ اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد. همچنین این اسپیکر‌ها عمر باتری ۲۰ ساعته خواهند داشت و سیستم نوری تعبیه شده در قسمت پایینی آنها هم می‌تواند فضای خانه‌ را به رنگ‌ها و الگوهای مختلف آراسته کند.

در اولین نگاه، به نظر می‌رسد که Flare و +Flare مدل‌های کوچک شده‌ای از بلندگوهای اکوی آمازون باشند که دستیار هوش مصنوعی نداشته و به جای آن از قابلیت‌های رقص نور بهره می‌برند. با این حال علاقه‌مندان می‌توانند Flare را از ۱۷ اردبیهشت ماه به قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کنند اما +Flare که برای خرید آن باید تا مردادماه صبر کرد، ۹۹.۹۹ دلار هزینه خواهد برد. این گجت‌ها قرار است به رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید به بازار عرضه شوند.

Anker سعی کرده یک ایرباد جدید برای ورزشکاران عرضه کند که از یک پوشش ویژه بهره برده تا از نفوذ عرق به آنها جلوگیری کند. کمپانی یاد شده معتقد است که این ویژگی بسیار حیاتی است چرا که عرق حاوی نمک است و رسوب این ماده موجب زنگ زدن آهن به کار رفته در هدفون‌ها می‌شود.

در همین راستا برند Anker، سری ایرباد‌های Spirit را معرفی کرده که ۳ ایرباد با عمر باتری و قیمت‌های متفاوت، این سری را تشکیل می‌دهند.

Spirit و Spirit X تنها قیمتی معادل ۳۹.۹۹ دلار خواهند داشت با این تفاوت که Spirit هدفونی داخل گوش بوده و Spirit X قلاب دور گوش خواهد داشت. سومین ایرباد معرفی شده Spirit Pro نام گرفته که از یک چیپست کوالکام استفاده کرده‌، عمر باتری ۱۰ ساعته دارد و ۱۰ دلار گرانتر خواهد بود.

در پایان Anker از ایرباد Liberty Lite رونمایی کرد که قرار است با قیمت مناسب خود، به رقیب قدرتمندی برای ایرپادهای اپل تبدیل شود. این شرکت قصد دارد این ایرباد‌ها را تا ۲۸ خرداد ماه امسال با قیمت ۶۹ دلار روانه ی بازار کند. Liberty Lite در واقع مدل ارتقا یافته و ارزانتر Zolo Liberty به حساب می‌آید و با هر بار شارژ می توان از آن به مدت ۳.۵ ساعت استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی