ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iPen

نسل بعدی آیفون احتمالا از استایلوس بهره می برد

کمپانی اپل که به نوآوری شهرت دارد، ممکن است در نسل بعدی آیفون یکی از ویژگی های گلکسی نوت را به موبایل های خود اضافه کند. این آیفون هزار دلاری که با کد رمز «رولز ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۷

کمپانی اپل که به نوآوری شهرت دارد، ممکن است در نسل بعدی آیفون یکی از ویژگی های گلکسی نوت را به موبایل های خود اضافه کند.

این آیفون هزار دلاری که با کد رمز «رولز رویس» شناخته می شود، احتمالا در کنار نمایشگر 6.5 اینچی با پنل اولد، از قلم استایلوس نیز بهره خواهد برد.

اخیرا موسسه «Rosenblatt» مدعی شده کمپانی کوپرتینویی با هدف رقابت با سری گلکسی نوت، در حال توسعه قلم iPen است. کاربران آیپد همین حالا هم از قلم Pencil بهره می برند اما این کمپانی به ابزاری سازگارتر با موبایل ها نیاز دارد که حمل و نقل آن آسانتر باشد. پیش از این مدیرعامل اپل و پتنت های ثبت شده تلویحا به برنامه های توسعه استایلوس جدید اشاره کرده بودند.گرچه برخی کاربران از شنیدن خبر مذکور خوشحال می شوند اما Rosenblatt به چند نکته منفی نیز اشاره کرده، برای مثال iPen قرار نیست همچون گلکسی نوت در بدنه گوشی جا خوش کند و احتمالا به صورت جداگانه عرضه می شود. بنابراین حتی اگر اپل چنین برنامه ای را اجرایی کند، پرداخت هزینه جداگانه برای قلم و دردسرهای حمل و نقل آن ممکن است کاربران را از خرید آن منصرف کند.

با این حال قلم استایلوس سامسونگ به افزایش محبوبیت فبلت ها کمک کرده و از سوی دیگر Pencil هم امتحان خود را پس داده و در زمینه های آموزشی کاربرد بسیاری دارد.

از طرف دیگر افزایش قیمت محصولات این کمپانی موجب شده بسیاری از کاربران به سمت های مدل های ارزانتر از قبیل آیفون 8 و 8 پلاس و حتی مدل های مربوط به سال های گذشته سوق پیدا کنند، از اینرو اپل ناچار به در پیش گرفتن راه های جدید برای جذب مشتریان بیشتر است.

اگر کوپرتینویی ها چالش های مربوط به سایز و جابجایی قلم جدید را مرتفع کنند، احتمالا با استقبال کاربران مواجه شده و به فروشی بیشتر از آیفون 10 دست پیدا خواهد کرد.

تماشا کنید: ویدیوهای آموزشی اپل با محوریت آیپد نسل ششم و قلم اپل 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فکر کنم لازم بود زودتر این کارو کنه تا کاربران گلکسی نوت رو هدف قرار بده

مطالب پیشنهادی