ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جی 7 ThinQ

مشخصات جی 7 ThinQ در گیک بنچ رویت شد؛ رم پایین تر از حد انتظار

پرچمدار بعدی ال جی با عنوان جی 7 ThinQ قبلا در کره جنوبی و با کد LGE GM-710 تایید شده بود و حالا موبایلی با همین کد در پایگاه بنچمارک «گیک بنچ» رویت شده که با شایعات موجود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۴

پرچمدار بعدی ال جی با عنوان جی 7 ThinQ قبلا در کره جنوبی و با کد LGE GM-710 تایید شده بود و حالا موبایلی با همین کد در پایگاه بنچمارک «گیک بنچ» رویت شده که با شایعات موجود تا حدودی مطابقت دارد.

بر اساس این بنچمارک جی 7 ThinQ از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 با سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از حداکثر نرخ انتقال داده 1.2 گیگابایت و رندر ویدئوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد.

این موبایل در تست های تک و چند هسته ای امتیازات قابل توجهی را کسب کرده که با گلکسی اس 9 قابل مقایسه است، البته جای تعجب هم ندارد چرا که از چیپستی مشابه بهره می برند. با این حال چیپست جدید A11 اپل به ویژه در بخش تک هسته ای نتایج بهتری را کسب کرده است. جی 7 ThinQ

در بخش دیگری از این بنچمارک میزان رم 4 گیگابایت ذکر شده که عجیب به نظر می رسد چرا که ظرفیت آن در اغلب شایعات 6 گیگابایت ذکر شده و پرچمدارهای کمپانی های رقیب به 8 گیگابایت رم مجهز شده اند. با این حال ال جی ممکن است نسخه ای از جی 7 ThinQ را با رم بیشتری روانه بازار کند که در این صورت هزینه بالاتری را به خریداران تحمیل خواهد کرد.

ویژگی های اصلی ذکر شده در گیک بنچ از این دو مورد فراتر نمی رود اما کمپانی سازنده از مجهز بودن این اسمارت فون به نمایشگر فوق روشن (Super Bright display) خبر داده که میزان روشنایی آن به 1000 نیت می رسد که دو برابر گوشی های G6 و V30 ال جی است.

بر اساس گزارشات قبلی جی 7 ThinQ از نمایشگری 6.1 اینچی با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل برخوردار است که به لطف گاموت رنگی DCI-P3 صد در صدی رنگ هایی روشن و چشم نواز را تولید می کند. در عین حال بر اساس ادعای ال جی میزان مصرف انرژی آن نسبت به G6 تا 30 درصد کاهش می یابد.

تماشا کنید: کالبدشکافی ال جی V30 خبر از کیفیت ساخت بالای آن می دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alikh79
    Alikh79 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    طرحیش قشنگه اما باز روشنایش به گوشی های سامسنگ نمیرسه ۱۲۰۰ نیت به ۱۰۰۰ نیت اما گوشیه خوبی میشه

مطالب پیشنهادی