ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پایان اولین دوره‌ی مسابقات فورتنایت؛ نینجا توییچ را در هم شکست

تقریبا همه گیمرها نینجا را می شناسند و با کار او و بازی فورتنایت آشنایی دارند. قبلا گفته بودیم که نینجا قصد دارد با سرمایه شخصی خود اولین دوره از مسابقات فورتنایت را برگزار کند. ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۲

تقریبا همه گیمرها نینجا را می شناسند و با کار او و بازی فورتنایت آشنایی دارند. قبلا گفته بودیم که نینجا قصد دارد با سرمایه شخصی خود اولین دوره از مسابقات فورتنایت را برگزار کند. این مسابقات دیروز به پایان رسید و در اکانت توییچ خود نینجا استریم شد. تعداد بینندگان هم زمان این استریم آنقدر بالا بود که رقیب های قبلی نینجا در توییچ احتمالا دیگر به گرد پای او هم نخواهند رسید.

در طول مدت مسابقات استریم حدود 500,000 بیننده داشت و نهایتا تعداد بینندگان در اوج خود به بیش از 660,000 نفر رسید. رکورد قبلی تعداد بیننده های هم زمان در توییچ توسط خود نینجا و در زمان استریم با خواننده معروف یعنی درِیک شکسته شده بود.

سالن تازه احداث شده Esports Arena لاس وگاس که پذیرای بیش از 700 تماشاچی بود و بقیه بینندگان باید بازی ها را از استریم دنبال می کردند. پرسنل برگزاری مسابقات همسر و دوستان نزدیک نینجا بودند. همسر نینجا یعنی Jessica Blevins مجری مسابقات بود و با بازیکنان مصاحبه می کرد و یک استریمر محبوب دیگر در بازی فورتنایت به نام DrLupo با همکاری گزارشگر سابق مسابقات Call of Duty به نام Jack "CouRage" Dunlop مسئولیت گزارش مسابقات را به عهده داشتند.

در هر بازی به کسی که موفق به کشتن نینجا یا بردن بازی شد، 2,500 دلار جایزه داده می شد و اگر نینجا در بازی برنده می شد، مبلغ جایزه یعنی 2,500 دلار به عنوان خیریه به سازمان پیشگیری از آلزایمر پرداخت می شد. البته نینجا فقط توانست در یکی از بازی ها به مقام اول برسد. در یکی از بازی های برگزار شده یک پسر 14 ساله به مقام اولی رسید و 2,500 دلار دریافت کرد.

در حال حاضر رکورد توییچ در دست نینجا است و در شبکه های اجتماعی هم پس از کریستیانو رونالود و لبران جیمز، نینجا بیشترین مقدار تعامل های اجتماعی (Social Interaction مثل ریپلای، لایک، ریتوییت و غیره) را دارد. اما به گفته خودش این محبوبیت تاثیری در رفتار او نداشته است. او در مصاحبه با ESPN بعد از مسابقات گفت: «من احساس مشهوریت نمی کنم. هنوز هم باید هرروز سگ های خودم را تمیز کنم. من فقط یک بازیکنم. این محبوبیت حس خوبی دارد و من هم احساس تازه ای نسبت به همه چیز پیدا کردم، ولی این فقط مربوط به کار حرفه ای است.»

یکی دیگر از بهترین بازیکنان فورتنایت یعنی TSM MYTH هم در مسابقات شرکت کرد. ولی آنقدر بازی خوبی از خود نشان نداد. رکورد بیننده ها بعد از شرکت MYTH در مسابقه شکسته شد.
رقص معروف نینجا این بار به همراه همسرش

نینجا همچنین درباره موفقیت و محبوبیت استثنایی فورتنایت گفت: «هیچوقت فکر نمی کردم روزی به اینجا برسم. احتمالا چون هیچ گیمی تا به حال انقدر معروف نشده است. بازی هایی مثل لیگ آو لجندز در دنیای ورزش های الکترونیکی وجود دارد و مشخصا آنها طرفداران فراوانی دارند، اما فورتنایت گیمی است که عملا تمام دنیا را فرا گرفته، خصوصا قشر جوان تر کشورها. موفقیت به این شکل قبل فقط در بازی ماین کرفت اتفاق افتاده بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اوایل زیاد از نینجا خوشم نمیومد ولی یه مدت که گذشت دیگه اون انلاین نباشه طرف توییچ نمیرم، فقط وقتی او هست میرم بین بازیهاشم یه سر به دوتا۲ میزنم، البته نینجا نباشه drloupo یه مقدار میرم میبینم بازیشو
    دکتر لوپو هم دوست نینجاست بعضی وقتا دوتایی باهم بازی میکنن

مطالب پیشنهادی