ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی ال جی G7 ThinQ از نمایشگر فوق روشن بهره خواهد برد

ال جی پیش از این رسماً اعلام کرده که گوشی پرچمدار G7 ThinQ را در 12 اردیبهشت ماه در نیویورک معرفی خواهد کرد. اخیراً کمپانی کره ای خبر از یکی از مشخصات ویژه آن داده است. بر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۵

ال جی پیش از این رسماً اعلام کرده که گوشی پرچمدار G7 ThinQ را در 12 اردیبهشت ماه در نیویورک معرفی خواهد کرد. اخیراً کمپانی کره ای خبر از یکی از مشخصات ویژه آن داده است.

بر اساس اعلام کمپای کره ای، قرار است G7 ThinQ با قابلیت نمایشگر فوق روشن (Super Bright display) عرضه شود. این نمایشگر می تواند میزان روشنایی 1000 نیت را فراهم کند که برای یک گوشی هوشمند  بسیار بالا به حساب می آید.

اگر بخواهیم این میزان را با گوشی های G6 و V30 ال جی مقایسه کنیم، در میابیم که ال جی این عدد را دو برابر کرده است. با افزایش میزان روشنایی دستگاه مشاهده آن در نور شدید از جمله در زیر آفتاب راحت تر از قبل می شود.

ال جی G7 ThinQ

بر اساس ادعای ال جی میزان مصرف انرژی نیز نسبت به گوشی G6 تا 30 درصد کاهش می یابد. همچنین همان طور که پیش از این هم در رندرهای رسمی G7 ThinQ مشاهده کرده بودیم در بخش بالایی شاهد بریدگی نمایشگر هستیم که بر اساس تصاویر منتشر شده احتمالاً می توان کناره های چپ و راست این قسمت را به رنگ مشکی تغییر داد تا ظاهر بالای نمایشگر یک دست تر به نظر برسد.

با توجه به اینکه ال جی قصد دارد از نمایشگر فوق روشن برای پرچمدار آتی خود بهره ببرد، به این ترتیب شاهد استفاده از نمایشگرهای IPS LCD برای آن خواهیم بود؛ نمایشگری که بر اساس گزارش ها 6.1 اینچی است و رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل با نسبت 19.5 به 9 را ارائه می دهد. به این ترتیب این نمایشگر نسبت به آنچه در G6 دیده ایم کشیده تر است.

نمایشگر G7 ThinQ به میزان 100 درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد که این موضوع به معنی رنگ های زیبا تر و روشن تر است. همچنین کاربران می توانند بین 6 حالت مختلف نحوه نمایش رنگ ها، مورد دلخواه خود را انتخاب کنند و تعادل رنگ مورد نیازشان را تنظیم نمایند.

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، به صورت رسمی توسط ال جی اعلام شده. با این حال هنوز بسیاری از جزئیات در مورد این گوشی هوشمند نا مشخص است.

برای اطلاع از هر آنچه از گوشی ال جی G7 ThinQ پیش از رونمایی رسمی می دانیم، مطلب ویژه دیجیاتو را مطالعه نمایید.

 

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی ال جی V30 [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    . تا وقتی با رابط کاربری کار نکنی امکاناتش رو درک نمیکنی. رابط کاربری ال جی نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده هم از نظر ظاهری چشم نوازه و هم امکانات خوب و برنامه های کاربردی عالی داره . نه تنها کاربری این رابط کاربری آسونه بلکه امکانات چندوظیفگی اون به لطف ترکیب با پلت فرم جدید اندروید نوقا خیلی بی نظیر ه و کار رو راحت میکنه. مهم تر از همه اینکه تم ها و پوسته های زیاد و متنوعی داره و علاوه بر اینکه از از نظر ارائه صدا و تصویر غنی و پرقدرت عملکردش عالیه، بلکه قابلیت کنترل رنگ داره که باعث میشه خستگی چشم هنگام کار با تلفن چه در شب و چه در روز برطرف بشه.

  • محسن سهرابی
    محسن سهرابی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ال جی گوشیای بدی نمی زنه. اما رابط کاربری به شدت افتضاحی داره

    • Dandelions
      Dandelions | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

      این که میگید رابط کاربریش مزخرفه یه نظر کاملا شخصیه و سلیقه‌ای هستش . من یکی برای رابط کاربری ال جیه که گوشیاش رو میخرم. یعنی نه فقط رابط کاربری. ملاک های مهم دیگه ای هم دارم اما رابط کاربری مهم ترین معیارمه. رابط کاربری ال جی UX از نسخه 3 به بعد خیلی بهتر شد. در عین حال که ظاهر شیک، مدرن و ساده ای داره و عاری از گونه پیچیدگی هستش اما امکانات خیلی قوی در جهت سهولت در کار با منوها و در دسترس بودن قابلیت هایی که بیشتر بهشون نیاز هست داره. چند وظیفگی و امکانات صوتی و تصویری در رابط کاربری ال جی حرف نداره. مهم تر از همه اینه که حتی افراد که سن و سال بالایی دارند مثل مامان باباها یا پدربزرگ و مادربزرگ ها هم خیلی راحت میتونن با یه تلفن هوشمند بدون ترس کار کنن.

مطالب پیشنهادی