ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش مالی فیسبوک
کسب و کار

بحران های بزرگ مانع از افزایش چشمگیر درآمدهای فیسبوک نشده اند

فیسبوک گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. بر این اساس و علی رغم تمام بحران هایی که این شرکت از ابتدای سال درگیر آن بوده، بزرگترین شبکه اجتماعی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

فیسبوک گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. بر این اساس و علی رغم تمام بحران هایی که این شرکت از ابتدای سال درگیر آن بوده، بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا همچنان در مسیر پول سازی حرکت می کند.

کمپانی تحت مدیریت زاکربرگ در این مدت توانسته درآمدی در حدود ۱۲ میلیارد دلار را راهی حساب های خود کند و بدین ترتیب رشدی ۴۹ درصدی را نسبت به سه ماهه مشابه در سال قبل به ثبت برساند.

گزارش مالی فیسبوک

بد نیست بدانید که جز ۱۷ میلیون دلاری که از بابت «پرداخت ها و درآمدهای جانبی» به دست آمده، باقی دلارهای سرازیر شده به حساب ها حاصل عملکرد تبلیغاتی این شرکت بوده اند.

در این مدت تعداد کاربران فعال روزانه بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا نیز حدود ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. بدین ترتیب به طور متوسط هر روز ۱.۴۵ میلیون کاربر در فیسبوک فعالیت داشته اند. این افزایش شامل متوسط تعداد کاربران فعال ماهانه نیز شده، به طوری که متوسط این رقم در سه ماهه نخست سال چیزی در حدود ۲.۲ میلیارد نفر برآورد شده است.

گزارش مالی فیسبوک

با آن که قدمت حضور این شبکه اجتماعی روی رایانه های رومیزی بسیار بیشتر از سایر پلتفرم هاست، اما گزارش مالی اخیر کمپانی آمریکایی نشان می دهد که حدود ۸۵ درصد از درآمدهای فیسبوک از طریق نمایش تبلیغات در موبایل ها به دست آمده است.

گزارش مالی فیسبوک

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی