ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با انتشار یک اپلیکیشن جدید سرویس Google Tasks را احیا می کند

گوگل تسک (Google Tasks) یک سرویس قدیمی است که به نظر می رسید حتی خود گوگل هم آن را فراموش کرده باشد. با این حال اهالی مانتن ویو ساعاتی پیش با معرفی اپلیکیشن گوگل تسک، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

گوگل تسک (Google Tasks) یک سرویس قدیمی است که به نظر می رسید حتی خود گوگل هم آن را فراموش کرده باشد. با این حال اهالی مانتن ویو ساعاتی پیش با معرفی اپلیکیشن گوگل تسک، خبر از احیای آن دادند و نکته مثبت اینجاست حالا شاهد اپلیکیشن برنامه ریزی هستیم که با خیلی از سرویس های این کمپانی سازگار هست.

گوگل تسک اپلیکیشنی است که به کاربران کمک می کند تا کارها و مسئولیت های خود را در لیست های مختلف بنویسند و آن ها را مدیریت کنند. تا پیش از عرضه گوگل تسک سرویس های گوگل کیپ، گوگل اسیستنت و تقویم گوگل نیز همین وظیفه را انجام می دادند ولی برای هر کدام مجبور بودید یک لیست جداگانه درست کنید و هر بار به سرویس مربوطه بروید.

Google Tasks
گوگل تسک با جیمیل نیز سازگار بوده و از چند اکانت همزمان پشتیبانی می کند.

به لطف همگام سازی گوگل تسک با سرویس های اهالی مانتن ویو، دیگر نیازی به این کار نیست و حالا تمام وظایفی که قبلا در بقیه سرویس ها نوشته اید کنار یکدیگر نمایش داده می شوند و می توانید آن ها را مدیریت کنید. در کنار اپلیکیشن، گوگل در حال آماده سازی نسخه وب این سرویس نیز است.

گوگل تسک هم اکنون برای iOS و اندروید منتشر شده و با وجود سرعت بالا خود و سادگی به نظر همچنان در مرحله های اولیه ساخت خود به سر می برد؛ برنامه حالت تاریک نداشته و هنوز با بعضی ویژگی های دیگر سرویس های گوگل سازگاری ندارد. باید منتظر بروزرسانی های بعدی بمانیم.

Google Tasks: Get Things Done

Google Tasks: Get Things Done

سازنده: Google قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 34.5 / 5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mr.arash
    mr.arash | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    پست خوبی بود درود.

مطالب پیشنهادی