ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابتکار تازه ایلان ماسک اشک شوق را به چشمان جرج آر. آر. مارتین می‌آورد

در سال 2018 به سر می بریم؛ زمانی که تقریباً هر اختراع عجیبی می تواند عملی شود. ولی خدا می داند که در عصر فعلی، ما به هیچ چیز به اندازه یک اژدهای سایبورگ نیاز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

در سال 2018 به سر می بریم؛ زمانی که تقریباً هر اختراع عجیبی می تواند عملی شود. ولی خدا می داند که در عصر فعلی، ما به هیچ چیز به اندازه یک اژدهای سایبورگ نیاز نداریم. هم شما این را می دانید و هم من. اما تنها یک میلیاردر ابرشرور در جهان است که شجاعت کافی برای ساخت چنین چیزی را دارد.

ایلان ماسک، کسی که احتمالاً وقت زیادی برای خوش گذرانی ندارد و پولش از پارو بالا می رود، بالاخره در حال ساخت یک اژدهای سایبورگ است؛ چیزی که قطعاً می خواهیم و به آن نیاز داریم.

اوه راستی، من دارم یه اژدهای سایبورگ می سازم

فعالان صنعت تکنولوژی هر از چندگاهی درباره ایده های بزرگی که برای آینده دارند رویاپردازی می کنند؛ اما ایلان ماسک مرد عمل است. فقط کافی است به کلاه ها و شعله افکن هایی که او به جوامع بشری اعطا کرده نگاه کنید.

البته همه ما می دانیم که وقتی ایلان ماسک می گوید در حال ساخت یک اژدهای سایبورگ است، احتمالاً به یک عبارت رمزی برای تبدیل کردن اتومبیل های مدل X تسلا به جی مترو سوزوکی اشاره دارد، یا شاید موضوع به کپسول های دراگون اسپیس اکس مرتبط باشد؛ در هر صورت این خبر تنها یک سوال را در ذهن مشتریان کمپانی زیر نظر ماسک به وجود می آورد: «اتومبیل تسلا مدل 3 من چه شد؟»

تنها چیزی که باعث می شود صبح ها از تخت بیرون بیاییم و سختی های جهان را تحمل کنیم، امید به این موضوع است که جایی در اعماق اقیانوس اطلس، ماسک در حال ساخت یک اژدهای رباتیک و هیبریدی است که در نهایت به بهترین دوست دواین جانسون تبدیل خواهد شد. خدا می داند که جهان چقدر به این اختراع نیاز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali shafiey
    ali shafiey | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فازشون چیه این امریکایی ها ?

  • afshingm
    afshingm | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ?

  • حسین زارع
    حسین زارع | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نظرشو راجب هوش مصنوعی تغییر بده اونوقت بیشتر دوسش میدارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی