ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاهش فروش آیفون X
تکنولوژی

سامسونگ هم تقاضای پایین برای خرید آیفون X را تایید کرد

در هفته های گذشته تامین کننده های متعددی از کم شدن سفارش های اپل برای قطعات اولیه موبایل آیفون X خبر داده بودند. حال کمپانی سامسونگ هم به عنوان تنها تولید کننده پنل های نمایشگر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در هفته های گذشته تامین کننده های متعددی از کم شدن سفارش های اپل برای قطعات اولیه موبایل آیفون X خبر داده بودند. حال کمپانی سامسونگ هم به عنوان تنها تولید کننده پنل های نمایشگر OLED موبایل مذکور این ادعاها را تایید می کند.

مدیران کمپانی کره ای همین مسئله را عامل اصلی کاهش درآمدهای بخش تولید نمایشگرهای این شرکت نسبت به پیش بینی های قبلی اعلام کرده اند. درآمدهای این بخش نسبت به دوره گذشته حدود ۳.۴ درصد افزایش یافته که این مقدار ۲۰ درصد از نرخ رشد کلی درآمدهای کمپانی در سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۱۸ کمتر است.

گزارش مالی اخیر سامسونگ همچنین نشان می دهد که درخواست برای پنل های OLED انعطاف پذیر در چند ماه اخیر رشد محسوسی نداشته است که این خود نیز به کسب و کار شرکت در این حوزه آسیب زده. همین مشکلات در کنار ظهور رقبای قدرتمند در بازار سبب شده تا مدیران شرکت سال سختی را برای واحد تولید نمایشگرهای سامسونگ پیش بینی کنند.

کاهش فروش آیفون X

اما به ماجرای آیفون X بازگردیم. روزهای اخیر پر بوده از اخبار بد برای اپل. هفته گذشته بود که گزارش مالی جدید چیپ ساز مطرح تایوانی یعنی TSMC نشان از عملکرد ضعیف بازار موبایل های هوشمند به خصوص در بخش پرچمداران داشت و پیش بینی شده بود که این وضع در سه ماهه بعدی نیز به همین منوال ادامه پیدا کند. تحلیلگران متعددی نیز اخیراً اعلام کرده اند که اپل نتوانسته به آن تعداد که انتظارش را داشته آیفون X بفروشد.

قرار است در روز اول می (۱۱ اردیبهشت) تیم کوک دوباره روی سن بیاید و این بار گزارش مالی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ اپل را به سهامداران این شرکت ارائه دهد. به طور حتم در آن روز می توانیم دیدگاه بهتری در خصوص عملکرد آیفون های گران قیمت این کمپانی و دیدگاه مدیران آن در خصوص وضعیت آینده بازار را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی