ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه iTunes روی Windows Store ویندوز
تکنولوژی

اپلیکیشن iTunes در فروشگاه Windows Store قرار گرفت

افراد بسیاری وجود دارند که در عین داشتن آیفون یا آیپد اپل، در خانه یا محل کار کاربر یکی از رایانه های رومیزی مجهز به ویندور هستند. البته سال هاست که برای مدیریت گجت های ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

افراد بسیاری وجود دارند که در عین داشتن آیفون یا آیپد اپل، در خانه یا محل کار کاربر یکی از رایانه های رومیزی مجهز به ویندور هستند. البته سال هاست که برای مدیریت گجت های اپلی و پشتیبان گیری از آنها اپلیکیشن اختصاصی iTunes در محیط ویندوز در دسترس قرار گرفته، اما با معرفی آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب ویندوز و معرفی فروشگاه نرم افزاری اختصاصی این پلتفرم یعنی Windows Store ماجرا کمی متفاوت شد.

تعداد قابل توجهی از کاربران مورد بحث تمایل دارند که تنها اپلیکیشن هایی را روی ویندوز ۱۰ رایانه شخصی خود نصب نمایند که مورد تایید سازنده ویندوز یعنی مایکروسافت بوده و از کارایی آن اطمینان حاصل کنند. ضمن این که به دلیل محدودیت منابع نصب نرم افزارها کاربران سیستم عامل ویندوز 10 S تا به امروز امکان استفاده از iTunes را نداشتند.

حالا و پس از آن که از مدت ها قبل وعده آن داده شده بود اپلیکیشن iTunes برای مدیریت گجت های همراه ساخت اپل در فروشگاه Windows Store قرار گرفت و از این پس امکان دانلود و به روز رسانی آن از این طریق برای کاربران محبوب ترین سیستم عامل ویندوز فراهم خواهد بود.

حجم، ظاهر و عملکرد آیتونز قرار گرفته در فروشگاه ویندوز تفاوتی با نسخه قابل دانلود از سایت اپل ندارد و تنها از این پس کاربران ویندوز 10 S نیز امکان استفاده از آن را روی رایانه های خود خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی