ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت Snooze برای نسخه اندروید جیمیل منتشر شد

جیمیل امروز بزرگترین آپدیت خود از سال 2011 را دریافت کرد و در کنار تغییرات مختلف، قابلیت Snooze که پیشتر در سرویس ایمیل گوگل اینباکس نیز حضور داشت به جیمیل اضافه شد. به کمک Snooze می‌توانید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

جیمیل امروز بزرگترین آپدیت خود از سال 2011 را دریافت کرد و در کنار تغییرات مختلف، قابلیت Snooze که پیشتر در سرویس ایمیل گوگل اینباکس نیز حضور داشت به جیمیل اضافه شد. به کمک Snooze می‌توانید برای هر ایمیلی که خواستید یادآور بگذارید و بعدها آن را بخوانید.

در نسخه موبایل برای دسترسی به این ویژگی کافیست ایمیل را باز کرده یا انگشت‌تان را روی آن نگه دارید، سپس تنظیمات بیشتر (سه نقطه بالای صفحه) را بزنید و در نهایت Snooze را انتخاب کنید. در اینجا چند انتخاب به کاربر داده می‌شود: اواخر امروز (Later Today)، فردا (Tomorrow)، هفته بعد (Next Week)، آخر هفته بعد (Next Weekend)، روز نامشخص (Someday) و تاریخ و ساعت دلخواه (Pick date & time).

بعد از آنکه یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کردید، ایمیل از صندوق ورودی شما ناپدید می‌شود و به بخش Snooze که در منوی همبرگری (سه خط روی هم در بالا سمت چپ صفحه) قرار دارد، می رود. به غیر از گزینه «روز نامشخص» اگر زمان خواندن ایمیل فرا برسد نوتیفیکیشنی برای کاربر می آید و او متوجه می‌شود که باید ایمیل را بخواند.

اما در «روز نامشخص» چون زمانی را معین نکردید خودتان هر وقت که دوست داشتید می‌توانید به بخش Snooze رفته و ایمیل را مطالعه کنید. فعلا Snooze تنها برای اندروید منتشر شده و احتمالا به زودی شاهد انتشار آن برای دیگر نسخه‌های جیمیل هم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    متاسفانه دسترسی جیمیل در برنامه mail ویندوز ۱۰ مسدود شده.راهکار خود شرکت گوگل هم به شرطی کار میکنه که تایید دومرحله نداشته باشی.دوستان کسی راه حل داره؟

مطالب پیشنهادی