ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پتنت اپل
تکنولوژی

یک تحلیلگر دیگر هم پیش بینی خود از فروش آیفون در سه ماهه اخیر را کاهش داد

برخی از تحلیلگران وال استریت از مدت ها پیش گفته اند که انتظار دارند فروش آیفون در سه ماهه دوم سال مالی 2018 اپل کمتر از پیش بینی های قبلی باشد؛ سه ماهه ای که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

برخی از تحلیلگران وال استریت از مدت ها پیش گفته اند که انتظار دارند فروش آیفون در سه ماهه دوم سال مالی 2018 اپل کمتر از پیش بینی های قبلی باشد؛ سه ماهه ای که در ماه مارس به پایان رسید. در حالی که گزارش مالی اپل از این سه ماهه طی سه شنبه آتی منتشر می شود، امروز یک تحلیلگر دیگر نیز به جمع سایرین پیوسته.

برنستاین تونی ساکوناگی اخیراً خبر از کاهش پیش بینی خود از فروش آیفون از 41 میلیون واحد پیشین به 38.8 میلیون واحد خبر داده است. گفتنی است که به صورت میانگین تحلیلگران وال استریت فروش 43 میلیون آیفون در این سه ماهه را پیش بینی کرده اند.

ساکوناگی در مصاحبه ای با CNBC می گوید که کمپانی تولیدکننده چیپست TSMC هم پیش بینی خود از درآمد سال 2018 را کاهش داده و دلیل آن را فروش ضعیف موبایل پرچمداری که نامش مشخص نشده ذکر کرده. از آنجایی که اپل 20 درصد از فروش TSMC را به خود اختصاص داده، اکثر فعالان وال استریت عقیده دارند که آیفون X علت پیش آمدن این شرایط است.

گذشته از فروش ضعیف آیفون X، ساکوناگی تقصیر را به گردن طولانی شدن چرخه ارتقای دیوایس های اپل نیز می اندازد. وی افزوده که کاهش فروش آیفون از سه ماهه پایانی 2017 تا به امروز بیشتر از حد معمول خواهد بود؛ هرچند که کماکان در «بازه مورد انتظار» قرار می گیرد.

در ماه ژانویه بود که گزارش شد اپل سفارش خود از قطعات آیفون X را کاهش داده است. گفته می شود این سفارش ها تا 50 درصد کاهش یافته اند که نشان می دهد مشکل بزرگ تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. از آن زمان به بعد، موسسه های آماری و تحلیلی وال استریت دائماً از ناکامی های اپل خبر داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alikh79
    Alikh79 | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    باید کم کم در شرکت رو گل بگیرن

مطالب پیشنهادی