ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جام جهانی 2018 با بسته الحاقی رایگانی به فیفا 18 اضافه خواهد شد

بر اساس اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، جام جهانی 2018 در قالب یک محتوای قابل دانلود رایگان به فیفا 18 اضافه خواهد شد. امروز کاربران PSN تصویری از کریستیانو رونالدو در کنار لوگو بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۲

بر اساس اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، جام جهانی 2018 در قالب یک محتوای قابل دانلود رایگان به فیفا 18 اضافه خواهد شد. امروز کاربران PSN تصویری از کریستیانو رونالدو در کنار لوگو بازی و جام جهانی مشاهده کردند که این موضوع را تایید می کرد.

با توجه به این که سری فیفا تنها بازی ویدیویی تایید شده توسط فدراسیون بین المللی فوتبال به حساب می آید و در چند دوره اخیر جام جهانی، شاهد انتشار محتوای مختص به این رقابت ها برای نسخه های مختلف این مجموعه بوده ایم، این موضوع چندان عجیب به نظر نمی رسد.

عکس ذکر شده به سرعت از فروشگاه پلی استیشن پاک شد اما پوستری از همین DLC در یکی از فروشگاه های بازی در کشور آرژانتین مشاهده شده که زمان انتشار بسته الحاقی جام جهانی فیفا 18 را در تاریخ 8 خرداد تایید می کند.

فیفا 18
تصویری که ظاهراً در شبکه پلی استیشن منتشر شده بود

این DLC به احتمال زیاد شامل محتوایی برای بخش Ultimate Team و تمام تیم های حاضر در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و استادیوم های این رقابت ها خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا این DLC برای پی سی هم منتشر خواهد شد یا خیر. لازم به ذکر است که بسیاری از امکانات فیفا 18 نظیر کفش ها و توپ های جدید، در نسخه پی سی این بازی وجود ندارند.

فیفا 18
تصویری که انتشار این DLC را در ماه می تایید می کند.

نسخه جام جهانی فیفا 14 به صورت یک بازی مستقل برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. البته کنسول های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی در آپدیتی جداگانه، محتویات جام جهانی 2014 برزیل را دریافت کردند.

فیفا 18را می توان کامل ترین شبیه ساز فوتبال موجود بازار دانست. برای حرفه ای شدن در این بازی می توانید به پست های آموزشی دیجیاتو از فیفا 18 مراجعه کنید.

جدا از این محتوای قابل دانلود، باید منتظر معرفی قسمت بعدی سری فیفا در رویداد E3 2018 ماند. از آن جایی که قرارداد کونامی و یوفا به پایان رسیده، بسیاری حضور لیگ قهرمانان اروپا و جام اروپا در فیفا 19 را محتمل می دانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • az_83
    az_83 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مگه اینکه فیفا اینطوری مجبور شه کشور ایران اضافه کنه

  • farzad je
    farzad je | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اولش فکر کردم پولیه ولی دمش گرم از EA بعید بود

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

      البته از این هم حسابی پول در میاره چون به احتمال زیاد بخش Ultimate Team جام جهانی به بازی اضافه میشه.

مطالب پیشنهادی