ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدف‌گذاری موتورولا برای فروش 100 میلیونی موبایل‌های سری Moto G

در حال حاضر می توان به قطعیت گفت که موبایل های خانواده Moto G، برخی از موفق ترین اسمارت فون های موتورولا بوده اند و 5 نسل پیشین این خانوده، مجموعاً به فروش 70 میلیون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

در حال حاضر می توان به قطعیت گفت که موبایل های خانواده Moto G، برخی از موفق ترین اسمارت فون های موتورولا بوده اند و 5 نسل پیشین این خانوده، مجموعاً به فروش 70 میلیون واحدی در سراسر جهان رسیده اند. حالا با عرضه موبایل های سری Moto G6، کمپانی ساکن شیکاگو امیدوار به فروش 30 میلیون واحد دیگر و رساندن فروش کل به 100 میلیون واحد است.

بنابر فروش فعلی موتورولا، این کمپانی توانسته در هر سال به صورت میانگین 14 میلیون موبایل Moto G به فروش برساند. با این حال با درنظرگیری این موضوع که محبوبیت برند Moto G دائماً در حال افزایش است و نیز این حقیقت که با عرضه خانواده Moto G4، تعداد اعضای هر خانواده از این سری موبایل ها افزایش یافت می توان گفت که نسل های اخیر تاثیری مهم در افزایش فروش کل داشته اند.

هدف گذاری 30 میلیونی برای Moto G6 نیز با درنظرگیری عمر کامل موبایل های این سری تعیین شده و به همین خاطر، تحقق آن ممکن است دو سال به طول بینجامد. این موضوع در نهایت بدان معناست که موتورولا انتظار افزایشی اندک در فروش موبایل های Moto G6 نسبت به نسل های پیشین را دارد. با این حال لازم به اشاره است که امسال شاهد سه موبایل در سری Moto G هستیم که با توجه به محبوبیت شان در بازارهای نوظهور، ممکن است فروشی بیش از انتظارات داشته باشند.

موتورولا برای تثبیت برند خود در بازارهای در حال توسعه، حساب زیادی روی موبایل های Moto G و Moto E باز کرده است. تا به این لحظه به نظر می رسد که میان رده های جدید موتورولا از موفقیت قابل قبولی در سراسر جهان بهره مند خواهند شد که دلیل این موضوع تا حدی به طراحی با کیفیت سه دستگاه (که موبایل های پریمیوم رو یادآور می شود) و نمایشگرهای بلندقامت تر آنها باز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    طراحي شون با اختلاف خيلي زيباتر از بقيه است...
    منتها بعيده خيلي تو فروش بتونن خوش اقبال باشن

مطالب پیشنهادی