ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر معرفی بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد [به روزرسانی شد]

بعد از آن که چندی پیش بازی Shadow of the Tomb Raider به طور رسمی معرفی شد، بسیاری منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با این عنوان بودند و حال تصاویر و تریلر سینمایی جدیدی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۴

بعد از آن که چندی پیش بازی Shadow of the Tomb Raider به طور رسمی معرفی شد، بسیاری منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با این عنوان بودند و حال تصاویر و تریلر سینمایی جدیدی از این بازی منتشر شده است.

بر اساس پیش نمایش نشریه فرانسوی JeuxVideo از این بازی، در Shadow of the Tomb Raider شاهد بازگشت شخصیت هایی مانند سم و جونا که در نسخه ریبوت این فرنچایز و قسمت دوم حضور داشتند، خواهیم بود.

ماه گذشته، اسکوئر انیکس به صورت رسمی تایید کرد که این بازی قرار است 21 شهریور ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. قسمت قبلی این فرنچایز یعنی Rise of Tomb Raider مدتی در انحصار زمانی کنسول های مایکروسافت قرار داشت.

وظیفه ساخت بازی بر عهده استودیوی ایداس مونترال قرار دارد که جدا از دو نسخه آخر این سری، توسعه بازی هایی همچون Thief و Duse Ex Mankind Divided را در کارنامه خود داشته است.

بعد از انتشار 12 نسخه مختلف از فرنچایز توم ریدر، سال 2013 نسخه ریبوت این مجموعه برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی منتشر شد. این بازی در زمان عرضه با واکنش های مثبتی از جانب طرفداران و منتقدان روبرو شد. بسیاری شخصیت جدید لارا کرافت را باور پذیر تر از نمونه پیشین او می دانستند.

سری توم ریدر در هنر هفتم نیز حضور فعالی داشته و جدا از ریبوت سینمایی جدید این فرنچایز، در سال های 2001 و 2003 دو فیلم سینمایی با محوریت شخصیت لارا کرافت اکران شدند.

به روزرسانی: طی پنلی که در شهر نیویورک برگزار شد، سازندگان Shadow of the Tomb Raider اطلاعات بیشتری را در رابطه با این بازی در اختیار رسانه ها قرار دادند.

لارا نسبت به گذشته خیلی باهوش تر شده و می تواند از محیط به نفع خود برای پیروزی در نبردها استفاده کند. از آن جهت که سازندگان بازی می خواستند لارا با توجه به توانایی های معتددی که به دست آورده، هنوز هم در خطر باشد، او از مکزیک به پرو سفر می کند و در آن جا، هنوز هم مانند سایر ماجراجویی هایی که پیش از این پشت سر گذاشته، با خطرهای زیادی روبرو خواهد شد.

همچنین داستان بازی همیشه خطی نبوده و موارد مختلفی برای اکتشاف در دنیای بازی Shadow of the Tomb Raider وجود دارد. جابجایی لارا بین موانع نشان می دهد که او بسیار بیشتر از قبل از نظر فیزیکی قدرتمند شده و قادر به انجام کارهایی است که قبل از این توانایی انجام دادن آن ها را نداشت.

پازل های متعددی در بازی وجود دارند و جدا از آن، امکان شنا زیر آب برای اکتشاف اسرار بیشتر، فراهم خواهد بود. در انتها باید گفت که برای اتمام داستان بازی، به 15 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

در ادامه نگاهی به تصاویر منتشر شده از بازی Shadow of the Tomb Raider خواهیم داشت:

بازی Shadow of the Tomb Raider

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چرا همش نظرات رو پاک میکنین.

    حیف که دیگه سیستمم نمیکشه وگرنه میخریدمش

  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ایولله دمشون گرم من با کله میخرمشششششششش

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چی شو ارتقاء داده باشن

  • esio
    esio | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ایول جنگله و از نظر فضا ماجراجویی قشنگ تری میتونه داشته باشه.
    اگه عوض شدن سازنده ضرر نزنه بهش.

مطالب پیشنهادی