ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تست چهار قابلیت جدید توسط اینستاگرام؛ فیلمبرداری اسلوموشن و کلید صامت در میان گزینه‌ها

اخیراً یکی از کاربران توییتر ادعا کرده که اینستاگرام قصد دارد چهار قابلیت جدید نظیر قابلیت اسلوموشن، کلید صامت برای یک کاربر به خصوص و ... را به اپلیکیشن خود اضافه کند. شایعات حاکی از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

اخیراً یکی از کاربران توییتر ادعا کرده که اینستاگرام قصد دارد چهار قابلیت جدید نظیر قابلیت اسلوموشن، کلید صامت برای یک کاربر به خصوص و ... را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

شایعات حاکی از آن است که اینستاگرام در حال آزمایش چهار ویژگی جدید است و قصد دارد در صورت استقبال کاربران، آنها را به اپ خود اضافه کند. یکی از ویژگی‌های جدید، Story Reactions نام دارد که کاربران با استفاده از آنها می‌توانند به استوری دوستان خود عکس العمل سریع نشان دهند. کاربران مکزیکی این شبکه‌ی اجتماعی مدعی شده‌اند که اکنون این قابلیت در اینستاگرام کشورشان موجود است.

به نظر می‌رسد که اینستاگرام قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، قابلیت جدیدی به نام کلید صامت را به برنامه خود اضافه کند. در این صورت کاربران خواهند توانست پست‌های یک فرد به خصوص را از تایم لاین خود خارج کرده، بدون آنکه نیاز باشد او را آنفالو یا بلاک کنند. به نظر می‌رسد که کابران زیادی از این ویژگی استقبال خواهند کرد چرا که همه کاربران از تعبیه نشدن چنین قابلیتی در این پلتفرم ناراضی بودند.

«Jane Manchun Wong» که یک دانشجوی علوم کامپیوتری است، با بررسی کد‌های موجود در به روزرسانی جدید اینستاگرام متوجه شده که این کمپانی قصد دارد قابلیت پشتیبانی از تصویر آهسته را در تنظیمات دوربین داخل نرم افزارش قرار دهد.

این مسئله شاید برای صاحبان گلکسی اس 9 و اکسپریا XZ2 اهمیت زیادی نداشته باشد چرا که دوربین این گوشی‌ها، خود به خود از قابلیت تصویر آهسته بهره می‌برد اما با این ویژگی جدید، همه‌ی کاربران قادر خواهند بود چنین مدل تصاویری را فیلمبرداری کرده و آنها را پست کنند.

همچنین اینستاگرام در نظر دارد تا استور‌ی‌ها را در تقویم به خصوص خودشان آرشیو کند چرا که آرشیو خطی و فعلی از نظر کاربران مناسب نبوده و آنها قادر نیستند استوری‌های مشخصی را پیدا کنند.

با اینکه اینستاگرام این چهار قابلیت جدید را تایید نکرده اما هنوز هیچکدام از این شایعات را نیز انکار نکرده است. این مسئله موجب می‌شود کاربران این شبکه‌ی اجتماعی به ظهور قابلیت‌های جدید امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehrani
    mehrani | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اگر یه قابلیت میذاشت که ویدئو هایی که میخوای پلی بشن خوب میشد

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اگه بشه، عالی میشه

  • sina
    sina | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    قابلیت mute خیلی بدرد بخوره، دوستانی که توئیتر دارن منظورم رو خوب متوجه میشن

  • mr.arash
    mr.arash | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    امیدوارم هر چه زودتر این قابلیت ها اعمال بشه

مطالب پیشنهادی