ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل رسما تولید روترهای وایرلس AirPort را متوقف کرد

بالاخره شرکت اپل اعلام نمود که تولید محصولات تحت شبکه‌ی وایرلس سری AirPort خود را متوقف خواهد نمود. این سری را روتر‌های وایرلس AirPort Express ،AirPort Extreme و AirPort Time Capsule تشکیل می‌دهد. نشریه بلومبرگ در سال ۲۰۱۶ میلادی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بالاخره شرکت اپل اعلام نمود که تولید محصولات تحت شبکه‌ی وایرلس سری AirPort خود را متوقف خواهد نمود. این سری را روتر‌های وایرلس AirPort Express ،AirPort Extreme و AirPort Time Capsule تشکیل می‌دهد.

نشریه بلومبرگ در سال ۲۰۱۶ میلادی گزارشی منتشر نمود و طی آن ادعا کرد که شرکت کوپرتینویی تولید محصولات تحت شبکه‌ی وایرلس خود را متوقف کرده است. در آن زمان اپل این مسئله را تایید نکرد و موجب شد که شایعات در این زمینه ادامه پیدا کند. اکنون بعد از گذشت دو سال سازندگان آیفون بالاخره اعلام کردند که تولید این دیوایس‌ها متوقف شده است. با این حال گزارش شده که هنوز تعداد زیادی از سری ایپورت در انبارها وجود دارد و کاربران هنوز می‌توانند در صورت نیاز آنها را خریداری کنند.

محصولات سری ایرپورت به رابط کاربری ساده و اعتبار پایدارشان معروف شده‌اند. در واقع این محصولات، جزو بهترین تجهیزات اپل هستند و با اینکه تولیدشان متوقف شده‌، هنوز کاربرانی وجود دارند که علاقمندند این محصولات را خریداری کنند. این مسئله در حالی است که اپل از سال ۲۰۱۳ به بعد مدل های جدیدی از این سری به بازار عرضه نکرده است. اکستریم و تایم کپسول، آخرین محصولات تولید شده از این سری به شمار می‌روند.

اپل سال ۲۰۱۶ خط تولید نمایشگر‌های سینمایی خود را تعطیل نمود و دو سال پس از آن یعنی امسال نیز تولید سری AirPort را متوقف شده است. این مسئله موجب شده‌ که طرفداران اپل بیش از پیش نگران شوند چرا که این کمپانی عادت کرده برخی تولیدات خود را پس از آنکه نسخه‌های جدیدی برایشان ارائه نکرد، کنار بگذارد.

حال طرفداران این شرکت کوپرتینویی نگران هستند که این بلا بر سر محصولات سری Mac نیز نازل شود چرا که چند سالی است که نسخه‌های جدید از این سری به بازار نیامده و قرار نیست در آینده‌ای نزدیک نیز از محصول جدید این سری رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی