ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نسخه 2018 گوشی اقتصادی گلکسی J2 را معرفی کرد

سامسونگ به تازگی نسخه 2018 گوشی اقتصادی گلکسی J2 را با تمرکز بر قابلیت های شبکه های اجتماعی و نیز خرید آنلاین، در هندوستان معرفی کرده است. نسخه 2018 گلکسی J2 از چیپست 4 هسته ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

سامسونگ به تازگی نسخه 2018 گوشی اقتصادی گلکسی J2 را با تمرکز بر قابلیت های شبکه های اجتماعی و نیز خرید آنلاین، در هندوستان معرفی کرده است.

نسخه 2018 گلکسی J2 از چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 425 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز و چیپ گرافیکی آدرنو 308 بهره می برد. نمایشگر 5 اینچی آن از نوع امولد است و با نسبت معمول 16 به 9 رزولوشن 960 در 540 پیکسلی را ارائه می دهد. همچنین لایه محافظ گوریلا گلس برای محافظت از نمایشگر تعبیه شده است.

گلکسی J2 جدید رم 2 گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی امکان افزایش حافظه جانبی تا 256 گیگابایت نیز فراهم شده است. با این حال از میزان حافظه داخلی تنها 9.8 گیگابایت در دسترس کاربر است.

دوربین اصلی آن دارای حسگری 8 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین جلویی از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره می برد. هر دو دوربین این گوشی به فلش مجهز هستند. همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت برای آن در نظر گرفته شده است.

ابعاد نسخه 2018 گلکسی J2  برابر 143.8 در 72.3 میلی متر است و ضخامتی 8.4 میلی متری و وزنی 153 گرمی دارد. یک باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی نیز به این موبایل نیرو می بخشد.

گلکسی J2 جدید از اندروید 7.1 بهره می برد و پشتیبانی از شبکه وای-فای 802.11n به همراه بلوتوث 4.2 و شبکه های 4G برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمتی که سامسونگ برای این گجت در نظر گرفته معادل با 123 دلار است و از 7 اردیبهشت ماه در رنگ های طلایی، مشکی و صورتی روانه بازار هند شده است.

 

تماشا کنید: بررسی دیجیاتو: موبایل میان رده هواوی Nova 3e

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • armanbabai
    armanbabai | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تا میان رده های قوی با قیمت مناسب هواوی مثل Y5 و JY7 هستند خیلی بعیده سامسونگ بتونه دوباره به بازار این قبیل گوشیای میان رده با قیمت مناسب نزدیک شه
    از ویژگی های گوشی Y5 huawei، میشه به صفحه نمایش بزرگ با کیفیت 5 اینچی قابلیت پشتیبانی از اندروید 6 روی خود دستگاه، و CPU چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگا پیکسلی که همراه بافلاش قوی تو شب و روز عکس های خوبی میگیره ، باطری 3000 میلی آمپری، RAM 2 گیگابایتی ، ROM 16 گیگابایتی اشاره کرد. پیشنهاد می کنم لذت کار کردن با این گوشی رو از دست ندید چرا که یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های برند هوآوی است که با کمترین قیمت امکانات بالایی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
    این در حالی است که گوشیای هم رده قیمتی تنها می توانند اندروید 5 را ساپورت و حمایت کنند و CPU های به مراتب پایین تری دارند

  • morteza r11
    morteza r11 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    من 2015 داشتم عالی بود

  • pouya rahmani
    pouya rahmani | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اصلا نمیشه نیگاش کرد اینقدر زشته امکاناتش که باید گذشت دم کوزه آبش خورد ...

  • احد وصال
    احد وصال | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کلا میان رده ها و اقتصادی های سامسونگ رو ادم وقتی می بینه ..از گوشی هوشمند بدش میاد ..اخه این چه طراحی و این چه امکاناتی هست واسه این قیمت

مطالب پیشنهادی