ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

byd arsenal 2
خودرو

کمپانی چینی BYD تامین کننده خودروهای تیم آرسنال شد

تیم فوتبال آرسنال اخیرا از امضای قرارداد با کمپانی BYD چین که بطور جدی در زمینه تولید اتومبیل های الکتریکی فعالیت می کند، خبر داده است. بر اساس این قرارداد BYD تامین کننده اصلی وسایل ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

تیم فوتبال آرسنال اخیرا از امضای قرارداد با کمپانی BYD چین که بطور جدی در زمینه تولید اتومبیل های الکتریکی فعالیت می کند، خبر داده است. بر اساس این قرارداد BYD تامین کننده اصلی وسایل نقلیه باشگاه آرسنال خواهد بود.

این خودروساز چینی که شعار Build Your Dreams (رویاهایت را بساز) را برگزیده، یکی از بزرگ ترین سازندگان خودروهای پاک برقی و هیبریدی در جهان است و در حال حاضر اتوبوس های عادی و دو طبقه لندن را تامین می کند.

byd london Bus

در سوی مقابل باشگاه آرسنال نیز متعهد می شود که حق تبلیغات کنار زمین و مکان لوگوهای روی نیمکت ذخیره ها را در اختیار BYD بگذارد. روشن است که در صورت درج لوگوی BYD در استادیوم امارات، نام این برند بیشتر بر سر زبان ها افتاده و کمک شایانی به شناخته شدن این برند چینی می شود.

علاوه بر این، هنگام برگزاری رویدادها و مراسم های خاص در چین، BYD قادر خواهد بود با دعوت از ستارگان تیم آرسنال، از حضور آنها استفاده تبلیغاتی بکند.

3 Players with BYD shirt (1)

همکاری BYD و آرسنال که بعد از تور پیش فصل 2017 این باشگاه در شانگ های و پکن پایه گذاری شد، نمونه دیگری از تلاش های تیم انگلیسی در راستای خلق آینده ای سبزتر است. این تیم در حال حاضر انرژی مورد نیاز استادیوم اختصاصی، ساختمان ها و زمین های ورزشی خود را از انرژی های پاک و تجدیدپذیر تامین می کند.

Emirates-Stadium-Aerial-View

آقای وینای ونکاتشام (Vinai Venkatesham) مدیر بخش بازرگانی آرسنال در این باره گفته:

ما مفتخریم که به عنوان نخستین باشگاه لیگ برتری با بزرگ ترین سازنده خودروهای برقی در جهان همکاری می کنیم. اتومبیل های الکتریکی در آینده نقش بسیار پر رنگی در حمل و نقل خواهند داشت، ما خوشحالیم که سردمدار جهانی این دسته از وسایل نقلیه را به عنوان شریکی رسمی به خانواده خود اضافه می کنیم.

آرسنال یکی از محبوب ترین باشگاه ها در چین است و ما امیدواریم از طرح های جاه طلبانه BYD به خوبی حمایت نموده و به آن کمک کنیم که با میلیون ها هوادارمان در چین و دیگر کشورهای جهان تعامل داشته باشند.

byd arsenal

مدیر روابط عمومی و برندینگ BYD یعنی شری لی (Sherry Li) نیز در این باره گفته:

آرسنال یک باشگاه با سابقه بوده و جزو محبوب ترین تیم های فوتبال در چین است. این همکاری نشان می دهد که BYD، باشگاه آرسنال و طرفداران این تیم در نقاط مختلف جهان بر آینده ای سبزتر باور دارند. این قرارداد به ما کمک می کند نام کمپانی خود را در چین و دیگر کشورهای جهان بیشتر مطرح کنیم.

ناگفته نماند در دو بازی آخر آرسنال در ورزشگاه امارات که در تاریخ های 8 و 15 اردیبهشت برگزار خواهند شد، شاهد تبلیغات BYD در اطراف زمین و چند قسمت مختلف خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حالا آمریکا به این بهانه هر فرد حقیقی یا حقوقی رو که بتونه جریمه میکنه?

  • سامان
    سامان | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به چه جایی رسیدن ، احسنت

مطالب پیشنهادی