ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

geely-bo-rui-ge
خودرو

بلندپروازی به سبک چینی ها؛ جیلی از سدان زیبای Bo Rui GE در پکن رونمایی کرد

کمپانی جیلی از یک سدان رده بالا در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این اتومبیل زیبا Bo Rui GE (بخوانید بُو رِی جی ئی) نام داشته و به نظر می رسد به غیر از سرزمین ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

کمپانی جیلی از یک سدان رده بالا در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این اتومبیل زیبا Bo Rui GE (بخوانید بُو رِی جی ئی) نام داشته و به نظر می رسد به غیر از سرزمین مادری در دیگر بازارها نیز می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

geely-bo-rui-ge

محصول جدید جیلی نخستین مدلی است که از مراکز طراحی جدید این شرکت چینی خارج می شود. این مراکز توسط آقای پیتر هاربوری (Peter Horbury) که پیشتر در ولوو فعالیت می کرد، راه اندازی شده است. این طراح برجسته انگلستانی وظیفه نظارت بر طراحی تمامی مدل های تولیدی جیلی و دیگر برندهای زیرمجموعه مثل لوتوس و LEVC (شرکت سازنده تاکسی های لندن) را بر عهده دارد.

geely-bo-rui-ge

آقای هاربوری در مراسم رونمایی از Bo Rui GE با اشاره به تغییر سلیقه چینی ها درباره ظاهر خودرو گفت:

مشتریان چینی پیچیده تر شده و اکنون بالغ تر از همیشه هستند. تلاش برای جلب رضایت و برآورده کردن نیازهای این نسل جدید، ضمن تکامل، ما را به یک برند توانمند جهانی تبدیل کرده است. ما اکنون قادر هستیم در هر کلاس محصولاتی برتر که نشانه های کمی از اصالت چینی دارند، تولید کنیم.

geely-bo-rui-ge

آقای آن کنگ هوی (An Cong Hui) مدیر عامل جیلی نیز در زمان رونمایی از Bo Riu GE با بیان اینکه این خودرو به عنوان یک انتخاب کاربردی برای عصر تکنولوژیک طراحی شده، افزود:

ما محصولاتی برای ثروتمندان تولید نمی کنیم، بلکه اتومبیل هایی برای استفاده عموم مردم می سازیم.

geely-bo-rui-ge

سدان خوش فرم چینی ها با یک پیشرانه هیبرید نرم و یا یک پیشرانه هیبریدی شارژی (Plug in) قابل انتخاب خواهد بود. قلب تپنده اصلی هر دو پیشرانه را یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر تشکیل می دهد. این پیشرانه ها با همکاری ولوو توسعه یافته و نمونه هیبریدی شارژی پیش از این در کراس اوور XC40 به کار گرفته شده است.

geely-bo-rui-ge

نیروی تولیدی توسط این پیشرانه ها از طریق یک گیربکس 7 سرعته خودکار که توسط مهندسین جیلی طراحی شده، به چرخ ها ارسال می شود. نکته بسیار جالب توجه اینکه نسخه هیبریدی شارژی Bo Rui GE در هر صد کیلومتر تنها 1.6 لیتر سوخت مصرف می کند. نسخه مجهز به پیشرانه هیبرید نرم نیز برای پیمایش همین مسافت به 5.8 لیتر بنزین نیاز دارد.

geely-bo-rui-ge

جیلی Bo Rui GE از طراحی زیبا و چشم نوای برخوردار است. به گفته آقای هاربوری شکل چراغ های اصلی این خودرو از فانوس های سنتی چین و پیچش نوارهای مورد استفاده توسط ژیمناست کاران الگوبرداری شده است. همچنین خطوط و اشکال موجود در جلوپنجره نیز نمایانگر انبساط کیهان هستند.

geely-bo-rui-ge

geely-bo-rui-ge

همانند نمای بیرونی، در داخل کابین نیز با یک طراحی زیبا و جذاب روبرو هستیم. در این بخش داشبورد شکیل و صفحه نمایش 12 اینچی لمسی نصب شده در قسمت میانی بسیار جلب توجه می کند. به منظور ایجاد فضایی بهتر و لوکس تر، جیلی از قطعات فلزی برس خورده در قسمت های مختلف استفاده کرده است. المان های مربعی شکل هم با روشن شدن خود، جلوه ای دیدنی به کابین می بخشند.

geely-bo-rui-ge geely-bo-rui-ge

علاوه بر اینها، امکان انتخاب یک کلید هوشمند لمسی نیز برای مشتریان Bo Rui GE فراهم شده؛ به گفته آقای هاربوری به واسطه این کلید مالکین قادر خواهند بود برخی از امکانات کابین را چک و کنترل کنند.

geely-bo-rui-ge

طبق برنامه ریزی های جیلی، فروش این خودرو در سه ماه آینده در چین آغاز خواهد شد. بعد از این کشور، برخی بازارهای دیگر نیز که نامی از آنها برده نشده، میزبان سدان Bo Rui GE خواهند بود. درباره قیمت این خودرو متاسفانه حرفی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اینجا لوکس بحساب میاد اونجا عادی چ کشور عقب افتاده ی هستیم سیاستمداران لمپن!!

  • یاسری
    یاسری | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    این ماشین تو چین واسه عموم مردم درست شده?ای خدا چرا باید تو این کشور بدنیا میومدیم

  • Amirhossein
    Amirhossein | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دقیقا شکل هیوندا سوناتا درستش کردند !!!

  • ali
    ali | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عجب نازه

مطالب پیشنهادی