ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در ویژگی جدید توییتر، لینک خبرهای توییت شده در تایم لاین کاربران نشان داده می شود

[caption id="attachment_753652" align="alignleft" width="209"] در تایم لاین، یک بخش جداگانه برای خبر در نظر گرفته شده و کسانی که لینک آن را توییت کرده اند نیز در پایین خود خبر نشان داده می شوند.[/caption] در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵
در تایم لاین، یک بخش جداگانه برای خبر در نظر گرفته شده و کسانی که لینک آن را توییت کرده اند نیز در پایین خود خبر نشان داده می شوند.

در چند سال اخیر توییتر توجه ویژه ای به اخبار داشته است، ابتدا آن ها در سال 2016 اپلیکیشن خود را از از دسته بندی «سرویس های اجتماعی» به «اخبار» تغییر دادند و چند ماه قبل نیز شاهد اضافه شدن بخش «استریم زنده خبرهای مهم» در قسمت اکسپلورر (Explorer) بودیم. حالا هم نوبت به هایلایت لینک اخبار رسیده است.

توییتر ساعاتی پیش از ویژگی جدید سرویس خود پرده برداشت؛ اکنون اگر فالوورهایی یک خبر را توییت کنند، لینک و عنوان خبر هم به همراه توییت در تایم لاین کاربر به نمایش در می آید. اینکه می توان چنین ویژگی را غیرفعال کرد هنوز مشخص نیست اما در حال حاضر قابلیت نمایش لینک ها در دسترس بعضی کاربران نسخه های iOS، اندروید و وب این سرویس قرار گرفته است.

برای عرضه جهانی نیز باید کمی صبر کرد. بد نیست بدانید در فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور، توییتر به ترتیب سومین و اولین اپ محبوب دسته بندی «اخبار» به حساب می آید. اتفاقی که نشان می دهد خیلی از کاربران برای پیگیری اتفاقات دنیا، توییتر را انتخاب کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی