ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از کودکی تا پیری بزرگان صنعت تکنولوژی [تماشا کنید]

اینکه یک نفر جلوی چشمان شما روند کودکی تا بزرگسالی و پیری را طی چند ثانیه‌ سپری کند، به خودی خود جالب به نظر می‌رسد. چه رسد به آنکه این افراد بزرگان صنعت تکنولوژی به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اینکه یک نفر جلوی چشمان شما روند کودکی تا بزرگسالی و پیری را طی چند ثانیه‌ سپری کند، به خودی خود جالب به نظر می‌رسد. چه رسد به آنکه این افراد بزرگان صنعت تکنولوژی به حساب بیایند و نوآوری‌هایشان زندگی میلیارد‌ها نفر را دستخوش تغییر کرده باشد.

به تازگی یک تیم طراح در کمپانی Empire Flippers که در زمینه‌ی خرید و فروش وبسایت‌های مختلف فعالیت می‌کند موفق شده چند گیف از عکس‌های بزرگان صنعت تکنولوژی تهیه کند و در آنها تغییر شکل‌شان از کودکی تا پیر شدن را نشان دهد.

ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، بیل گیتس، جف بزوس و استیو جابز، ۵ نفری هستند که روند بالا رفتن سن و تغییر چهره‌شان به نمایش گذاشته شده است.

این کمپانی بسیار زیرکانه توانسته با تهیه این گیف‌ها، توجه مخاطبان را به خود جلب کند چرا که نتیجه این فعالیت بسیار جالب، خیره کننده و قدری عجیب و غریب شده است.

مارک زاکربرگ

بنیان‌گذار شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک که در واقع جواترین فرد این لیست به شمار می‌رود، از کودکی هم کمی جدی بوده اما به مرور زمان بر جدیتش افزوده شده و در پایان لبخندش، لرزه بر اندام هر مشاهده ‌کننده‌ای می‌اندازد.

 جف بزوس

مشاهده‌ی مدیر عامل آمازون می‌تواند در افراد کم مو احساس مطلوبی ایجاد کند چرا که او هرچه به سنش افزوده شده و موهای سرش کم شده، شدت لبخندش افزایش یافته و خوشحال تر می‌شود.

بیل گیتس

مدیر عامل مایکروسافت از جوانی به تیپ‌های عجیب و هنری علاقه داشته است. موی بلند و عینک‌های بزرگ شاید گواه این مسئله باشد.

ایلان ماسک

مدیر عامل تسلا و اسپیس اکس تغییر خاصی نکرده و انگار از کودکی تا به حال فقط قد کشیده و بزرگ شده است.

استیو جابز

مدیر عامل فوت شده‌ی اپل، در میان بزرگان تکنولوژی، بیشتر از همه تغییر کرده و قیافه‌اش دستخوش تحولات بسیاری شده اما از یک زمان به بعد پیراهن یقه اسکی مشکی معروفش را از تن در نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Sfg
    Mr Sfg | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    پس چرا استیو جابز نیست ؟

مطالب پیشنهادی