ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Study Music؛ با موسیقی مطالعه کنید

در هنگام مطالعه «تمرکز» نقش مهمی روی یادگیری ایفا می کند و خیلی ها برای بهبود آن به موسیقی پناه می آورند؛ اما آیا گوش دادن به موزیک هنگام مطالعه ایده خوبی به نظر می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

در هنگام مطالعه «تمرکز» نقش مهمی روی یادگیری ایفا می کند و خیلی ها برای بهبود آن به موسیقی پناه می آورند؛ اما آیا گوش دادن به موزیک هنگام مطالعه ایده خوبی به نظر می رسد؟ دانشمندان نزدیک به یک دهه است که روی این سوال وقت گذاشته اند و اگرچه هنوز به جواب واحدی نرسیده اند ولی همگی یک نتیجه کلی گرفته اند؛ به موسیقی و شخصیت خودتان بستگی خواهد داشت.

Study Music
برنامه دو بخش آفلاین و آنلاین دارد و با وجود اینکه قسمت آفلاین گستردگی خوبی دارد ولی بد نیست از آهنگ های آنلاین هم کمک بگیرید.

در هنگام یادگیری چیزهای جدید، حتی یک اتفاق کوچک می تواند حواس را پرت کند: انسان ها، صداها و موضوعاتی که در زندگی با آن ها مواجه هستید. برای خیلی ها گوش دادن به موسیقی باعث خواهد شد تا قسمتی از بخش خالی ذهن پر شود و به همین خاطر راحت تر تمرکز می کنند.

اگر شما هم زیاد به موسیقی گوش می دهید، نمی توانید تمرکز کنید و با سکوت بیش از اندازه کنار نمی آیید شاید بد نباشد به کمک Study Music این راه را پیش بگیرید. چه کسی می داند، احتمالا به جواب رسید. Study Music در واقع اپلیکیشنی است که برای موقعیت های مختلف یک موسیقی مناسب دارد.

اپلیکیشن از نه دسته آهنگ تشکیل شده است: Focus (تمرکز)، Study (مطالعه)، Read (خواندن)، Memorize (حفظ کردن)، Solve (حل کردن) و Learn (یادگیری) که در بخش آفلاین برنامه قرار دارند و Imagine (تخیل کردن)، Think (فکر کردن) و Create (خلق کردن) که در قسمت آنلاین این اپ موجود هستند.

Study Music
موسیقی های مناسب برای یادگیری بهتر است دو ویژگی داشته باشند: بدون متن بوده و باعث جنب و جوش شخص نشوند. قطعه های موجود در Study Music هم همینطور هستند.

با توجه به تعداد مناسب دسته ها، بنابراین بسته به کاری که می خواهید انجام دهید کافیست از هر دسته موزیکی که دوست دارید یکی را انتخاب کنید. جدا از تعداد مناسب آهنگ ها، برای هر قطعه هم می توان امواج آلفا یا صدای طبیعت اضافه کرد تا نتیجه بهتری به دست آورد.

Study Music رابط کاربری خوب و زیبایی دارد، تنوع موسیقی هایش بالاست و بدون هیچگونه پیچیدگی اضافی همان چیزی که کاربر می خواهد را به او می دهد: موسیقی های مناسب در موقعیت های مختلف. بنابراین اگر اپلیکیشنی می خواهید تا با انتخاب درست موزیک، روش »مطالعه+موسیقی» را نتیجه پخش کند برنامه Study Music یکی از بهترین گزینه های بازار به شمار می رود.

Study Music Memory Booster

Study Music Memory Booster

سازنده: Klik Klak قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza Kiarashi
    Alireza Kiarashi | ۲۸ دی ۱۴۰۰

    بسیار مفید بود

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چه عجب یه مطلب مفید

مطالب پیشنهادی