ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

mg-x-motion-concept
خودرو

کمپانی MG از کانسپت هیجان انگیز X-Motion در پکن رونمایی کرد

کمپانی MG از یک شاسی بلند کانسپت در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این مفهومی جذاب و تماشایی که X-Motion نام دارد، ظاهرا پیش نمایشی از یک مدل پرچمدار بوده و به زودی راهی خطوط ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

کمپانی MG از یک شاسی بلند کانسپت در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این مفهومی جذاب و تماشایی که X-Motion نام دارد، ظاهرا پیش نمایشی از یک مدل پرچمدار بوده و به زودی راهی خطوط تولید خواهد شد.

mg-x-motion-concept

از لحاظ نمای ظاهری MG X-Motion کاملا مدرن دیده می شود. چراغ های باریک و کشیده، جلو پنجره عظیم کرومی و ورودی های هوای بزرگ در گوشه های سپر برخی از المان های شاخص در نمای روبرو هستند.

mg-x-motion-concept

در نمای جانبی کاپوت کشیده، چرخ های بزرگ و گلگیرهای متورم جلب توجه می کنند. ضمن اینکه شیب زیبای سقف به سمت عقب باعث پویایی بیشتر MG X-Motion در این نما شده است.

mg-x-motion-concept

در قسمت عقب هم شکل چراغ ها از چراغ های جلو الگوبرداری شده و همانند آنها از گرافیک زیبایی برخوردارند. اسپویلر کوچک سقفی، خروجی های اگزوز بیضی شکل و سپر بیرون زده با المان های کرومی از دیگر جذابیت های مفهومی جدید MG در نمای عقب به شمار می روند.

mg-x-motion-concept

آنطور که اعلام شده در X-Motion بیشتر بر روی سبک طراحی بدنه تاکید شده است. به همین خاطر تصاویری از داخل کابین این کانسپت در دست نبوده و اطلاعات چندانی از مشخصات فنی آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. البته می دانیم که این خودرو از یک پیشرانه کاملا الکتریکی بهره می برد؛ همچنین تکنولوژی های ارتباطی آن توسط کمپانی مادر MG یعنی SAIC توسعه یافته اند.

mg-x-motion-concept

پیشتر و در حین انتشار تیزرهایی از X-Motion، مقامات MG اشاره کرده بودند که این کانسپت بر اساس پلتفرم Roewe RX8 ساخته شده است. این شاسی بلند هفت نفره از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ به قدرت 221 اسب بخار و 360 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکس RX8 از نوع شش سرعته خودکار انتخاب شده و می تواند نیرو را به به محور جلو یا هر دو محور ارسال کند.

Roewe-RX8-2018-2019

آقای دانیل گریگوریوس (Daniel Gregorious) مدیر بخش فروش و بازاریابی MG در بریتانیا هنگام رونمایی از X-Motion گفت:

ما هنوز تصمیم نگرفته ایم که آیا X-Motion به بریتانیا خواهد آمد یا خیر، اما ما قبلا شاهد افزایش محبوبیت MG در بین مشتریان به واسطه سبک طراحی و ارزش در برابر قیمت محصولات این برند بوده ایم.

Roewe-RX8-2018-2019

اگر X-Motion وارد فاز تولید شود، می تواند به لحاظ طراحی زیبای خود مورد پسند افراد بسیاری قرار گیرد. حال باید منتظر ماند و دید که MG چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی زارع
    علی زارع | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حس میشه ترکیبی از هیوندا ،مزدا هست قیافش

مطالب پیشنهادی