ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مینگ چی-کو
تکنولوژی

مینگ چی-کو احتمالا دیگر خبرهای مربوط به اپل را منتشر نخواهد کرد

«مینگ چی کو»، یکی از مهمترین منابع افشای اطلاعات محصولات جدید اپل، احتمالا از این به بعد روی شرکت های دیگر تمرکز خواهد کرد. این تحلیلگر شناخته شده موسسه KGI Securities که سابقه فعالیت در Digitimes ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

«مینگ چی کو»، یکی از مهمترین منابع افشای اطلاعات محصولات جدید اپل، احتمالا از این به بعد روی شرکت های دیگر تمرکز خواهد کرد.

این تحلیلگر شناخته شده موسسه KGI Securities که سابقه فعالیت در Digitimes را هم دارد، به لطف آشنایی با منابعی موثق در زنجیره تامین کمپانی کوپرتینویی اغلب گزارشاتی دقیق را منتشر می کرد. KGI دومین موسسه امنیتی بزرگ تایوان بوده و سابقه ای سه دهه ای را یدک می کشد.تولد ۴۲ سالگی شرکت اپل

اگر چه «مینگ چی-کو» فعالیت چندانی در شبکه های اجتماعی ندارد اما اغلب خبرهای پیرامون محصولات جدید اپل بر اساس نوشته های او تنظیم می شدند. او به خاطر دسترسی به منابع موثق و غنی، تصویری روشن از آنچه مهندسان اپل در دست توسعه داشتند، ترسیم می کرد، برای مثال وی پیش از معرفی آیفون 10 از مجهز شدن این اسمارت فون به دوربین TrueDepth و نمایشگر اولد خبر داده بود.

از دیگر پیش بینی های دقیق این تحلیلگر می توان به طراحی، جزئیات و تاریخ عرضه اپل واچ، دوربین دوگانه آیفون 7، قابلیت 3D Touch و Touch ID به روز شده آیفون 6 اس و مک بوک پرو 2012 با نمایشگر رتینا اشاره کرد.

اگرچه بسیاری از علاقمندان اپل خبرهای این تحلیلگر در رابطه با محصولات جدید را با اشتیاق دنبال می کردند، اما اپل به هیچ عنوان علاقه ای به درز خبرها نداشته و اخیرا  12 نفر از کارمندانش را به بهانه درز اخبار محرمانه اخراج و حتی روانه زندان کرده است.

دلیل ترک موسسه امنیتی تایوانی توسط مینگ چی-کو کاملا مشخص نشده اما ممکن است یکی از دلایل آن فشارهای اپل یا حتی از دست رفتن منابع خبریش باشد.

بر اساس گزارش China Times با ظهور صنایع نوین، این تحلیلگر ممکن است به دنبال فرصت های جدید پست فعلی خود را ترک کرده باشد و احتمالا از این به بعد دیگر شاهد فعالیت وی در رابطه با اپل نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 007
    007 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دمت گرم

مطالب پیشنهادی