ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش ساعات طرح ترافیک در تهران؛ آخرین خبرها در مورد طرح ترافیک 97

قصه دنباله دار طرح ترافیک 97 تهران همچنان ادامه دارد و حالا در این زمینه خبر می رسد که اجرای مرحله بدون جریمه (ارشادی) این طرح از 15 تا 31 اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد. ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

قصه دنباله دار طرح ترافیک 97 تهران همچنان ادامه دارد و حالا در این زمینه خبر می رسد که اجرای مرحله بدون جریمه (ارشادی) این طرح از 15 تا 31 اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

براین اساس افرادی که در این بازه زمانی وارد محدوده طرح ترافیک شوند، پیامکی دریافت خواهند کرد که آن ها را تشویق به پرداخت عوارض از طریق سایت مربوطه می نماید، طبیعتا در صورت عدم پرداخت عوارض، جریمه بر روی پلاک فرد خاطی اعمال خواهد شد.

از اول خرداد ماه نیز طرح ترافیک 97 از حالت ارشادی خارج شده و به شکل معمول براساس جریمه اجرا خواهد شد، از این رو افرادی که تمایل به ورود به طرح دارند باید عوارض مربوطه را پرداخت نمایند و عدم داشتن معاینه فنی نیز باعث ثبت جریمه می شود، همچنین دارا بودن معاینه فنی برتر، منجر به تخفیف برای پرداخت عوارض ورود به طرح ترافیک خواهد شد.

براساس تازه ترین تغییرات ساعات طرح ترافیک تهران در طرح جدید 2 ساعت افزایش یافته و بر این اساس طرح ترافیک 97 تهران از ساعت 6.30 صبح تا ساعت 19 بعد از ظهر اعمال خواهد شد.

همچینن براساس برخی اخبار به نظر می رسد که روز پنج شنبه از شمول طرح ترافیک و طرح زوج و فرد خارج شده است و در این روز تردد برای تمامی خودروها در سطح شهر آزاد خواهد بود.

گفتنی است که محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در پایتخت تغییری نکرده است و این طرح ها براساس نقشه و محدودیت های پیشین اعمال می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amirhossein
    Amirhossein | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به اندازه‌ی ۲ ساعت در روز بیشتر پول درمیارن ?
    بالاخره یه روزی نوبت ما هم میرسه دیگه......

مطالب پیشنهادی