ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A6 2018 سامسونگ
تکنولوژی

ویدیوی نگاه نزدیک نسخه 2018 گوشی گلکسی A6 سامسونگ پیش از رونمایی [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی نحوه کار منتسب به نسخه 2018 گوشی گلکسی A6 سامسونگ، پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که برخی از مهمترین جزئیات آن را مشخص می کند. بر اساس گزارش هایی که پیش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به تازگی ویدیوی نحوه کار منتسب به نسخه 2018 گوشی گلکسی A6 سامسونگ، پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که برخی از مهمترین جزئیات آن را مشخص می کند.

بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده گلکسی A6 جدید قرار است از نمایشگری 5.6 اینجی با رزولوشن +HD (احتمالاً با نسبت 18.5 به 9) بهره ببرد و به پنل سوپر امولد مجهز باشد. این اطلاعات در ویدیوی مورد بحث نیز تأیید شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این ویدیو که به نظر می رسد توسط شعبه ویتنام سامسونگ ضبط شده، نسخه 2018 گلکسی A6 دراری دوربین های اصلی و جلویی با رزولوشن مشابه 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین هر دو این دوربین ها از فلش بهره می برند. در حالی که دوربین جلویی امکان تنظیم شدت نور فلش را برای کاربر فراهم می کند. گشودگی دیافراگم این دو لنز نیز f1.7 و f1.9 اعلام شده است.

بر اساس ویدیوی مذکور، نسخه 2018 گلکسی A6 از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی بهره می برد، ضخامت این گوشی 7.7 میلی متر است و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی معرفی خواهد شد. همچنین بدنه این موبایل از جنس فلز به نظر می رسد

با این حال در ویدیوی مورد بحث از مشخصات گلگسی A6 آتی صحبتی به میان نیامده، ولی بر اساس گمانه زنی های پیشین احتمالاً شاهد استفاده از چیپست اگزینوس 7870 برای آن خواهیم بود. در حالی که احتمالاً به 3 یا 4 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

انتظار می رود گوشی مورد بحث در روسیه، اروپا و خاورمیانه روانه بازار شود و البته هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

از سوی دیگر بر اساس گزارش های پیشین سامسونگ قصد دارد در کنار گلکسی A6، نسخه پلاس آن (گلکسی +A6) را نیز معرفی نماید. این نسخه احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 625 به همراه نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن +fHD برخوردار خواهد بود و دوربین اصلی دوگانه برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Amirhossein
    Amirhossein | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    طبق اطلاعاتی که تا الآن لو رفته ، پردازنده A6 ، اسنپدراگون 450 هستش ، نه اگزینوس. . . . .

  • manirostami
    manirostami | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دوستان عزیز به نظرتون تو رده میان داره سامسونگ ارزش خرید داره یا هواوی؟

    • aminkavian
      aminkavian | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

      هواوی با معرفی میان رده قوی ای مثل Huawei nova 3e نشون داد که تو تولید میان رده هم مثل پرچمدارش P20 pro فوق العاده است
      nova 3e هواوی که از خیلی پرچمدارا هم قویه هم زیباتره از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای kirin ۶۵۹ بهره می‌بره که قبلا اون رو را تو محصولات میان‌رده‌ی دیگه ای از هواوی که فروششون هم عالی بوده و استقبال خیلی خوبی ازش شده تو ایران مانند nova2plus و mate10 lite تجربه کردم و از عملکرد مطلوب اون تو کاربری‌های روزمره اطلاع دارم. kirin ۶۵۹ از هشت هسته‌ی پردازشی Cortex A53 در قالب دو کلاستر چهار هسته‌ای ۱.۷ و ۲.۳۶ گیگاهرتزی در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T830 MP2 آرم بهره می‌بره و این تراشه را ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقاء تا سقف ۲۵۶ گیگابایت همراهی می‌کنه. هواوی در این گوشی علاقه‌مندان به موسیقی را نیز فراموش نکرده و برای آن‌ها نسخه‌ی ۴.۰ فناوری صوتی Histen هواوی در کنار افکت‌های سه‌بعدی متنوع را برای ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فراگیر در نظر گرفته که برای دوست داران موسیقی تکنولوژی غریبه ای نیست و میتونه خیلی جذاب باشه.

  • armanbabai
    armanbabai | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا سامسونگ دیگه بازار رو داره از دست میده
    دلایل مختلفی داره، یکی از این دلایل وجود رقیب جدی ای عین هواوی پشت سر خودش هست
    واقعا تو این یکی دو سال اخیر هواوی فوق العاده پیشرفت کرده و داره بازار اندروید رو میگیره دستش
    جایزه های متعددش تو اروپا هم اینو تایید میکنن
    تمام صفحه و بدون حاشیه بودن اکثر مدلاش که فقط رو گوشی های پرچمدار سامسونگ دیده میشه
    دوربین فوق العاده با کیفیتش که رو اکثر گوشیاش هر دو دوربین دو لنزه است و با استفاده از هوش مصنوعی شی مورد نظر عکاسی و محیط پیرامون رو تشخیص میده و عکس با کیفیت عکس های گرفته شده با دوربین عکاسی رو بهت میده
    باتریاش خیلی قوی شدن، مثلا برای من که دایم با گوشی کار میکنم و استفاده زیادی ازش دارم با یک بار شارژ کامل دو روز بهم شارژ میده
    رم گوشیاش خیلی قوی اند چه گوشی پرچمدار چه گوشی های میان رده اش. موقع باز کردن بازی و برنامه های سنگین بدون هیچ هنگ کردنی خیلی روان اجرا میکنه.

  • Amirhossein
    Amirhossein | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    این گوشی حتما زیر دو میلیون قیمت‌گذاری میشه . احتمالا نسخه پلاس دومیلیون بیشتر بشه......

  • shima
    shima | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    قیمتش هم حتما بالای دو و نیم میلیونه! خب اینکه شد همون A8 چه مرضی بود دیگه اینو معرفی کنه

    • Amirhossein
      Amirhossein | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

      یعنی سامسونگ انقدر احمقه که اینو از A8 گرون‌تر قیمت بذاره ؟؟!!!?

مطالب پیشنهادی