ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi 7
تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی منتسب به شیائومی Mi 7 از تاریخ معرفی آن خبر می دهد

بر اساس پوستری تبلیغاتی که اخیرا در سایت های چینی منتشر شده، شیائومی Mi 7 دوم خرداد ماه معرفی خواهد شد. این پوستر شباهت زیادی به تصاویری دارد که در اکانت رسمی ویبوی شیائومی منتشر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بر اساس پوستری تبلیغاتی که اخیرا در سایت های چینی منتشر شده، شیائومی Mi 7 دوم خرداد ماه معرفی خواهد شد.

این پوستر شباهت زیادی به تصاویری دارد که در اکانت رسمی ویبوی شیائومی منتشر می شود، با این حال هنوز این حساب کاربری به آن واکنشی نشان نداده است. بخش بزرگی از پوستر مذکور را عدد 7 پوشانده و تنها محصولی که احتمال دارد از این نام بهره برده و در آینده نزدیک معرفی شود، پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی Mi 7 است.

نسل قبلی این موبایل یعنی Mi 6 در آپریل 2017 گذشته معرفی شد و انتظار می رفت که مدل جدید نیز در همین ماه رونمایی شود، با این حال ارائه Mi MIX 2S این رویداد را به تاخیر انداخت.

بر اساس آنچه که تا کنون در مورد این موبایل می دانیم Mi 7 از نمایشگری 5.65 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حاشیه اندک بهره می برد که نسبت به نسل قبلی کمی بزرگتر خواهد بود. با توجه به وجود شباهت های ظاهری در طراحی این دو مدل و لبه های باریکتر در نمایشگر مدل جدید، احتمالا نسبت تصویر صفحه نمایش 18:9 است.Mi 7در برخی از گزارش ها به وجود شیائومی Mi 7 پلاس با نمایشگر 6.1 اینچی فول اچ‌دی پلاس نیز اشاره شده است.

Mi 7 میزبان جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی بوده و در کنار آن نیز 6 گیگابایت رم قرار گرفته است. «لی جون»، موسس شیائومی در وبسایت ویبو تایید کرده که اسکنر اثر انگشت این موبایل زیر نمایشگر جایگذاری شده، علاوه بر این گزارشی از DigiTimes تایید می‌کند که Mi 7 مجهز به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی است.

علی رغم تمام مزایای احتمالی فوق Mi 7 از اندروید اوریو بی بهره بوده و رابط کاربری MIUI 9 بر پایه اندروید نوقا در آن پیاده سازی شده است. احتمالا کمپانی سازنده در ساخت بدنه از ترکیب شیشه، فلز و استفاده کرده و مدلی از آن را نیز به سرامیک مزین کند.

تماشا کنید: شیائومی در ویدیوی جدید شما را با دستیار دیجیتالی Xiao AI آشنا می کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی