ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی دیجیاتو: هواوی Y7 Prime 2018

هواوی حدود ۱ ماه پیش موبایل اقتصادی جدید خود را با نام Y7 Prime 2018 معرفی کرد و این محصول قرار است به زودی در ایران هم عرضه شود. Y7 Prime 2018 همانطور که از نام دستگاه هم بر می آید نسخه بروزرسانی شده از نسل قبلی محسوب می شود، اما ویژگی هایی دارد که قبل از این در موبایل های اقتصادی سری Y وجود نداشتند، مواردی از جمله صفحه نمایش کم حاشیه موسوم به FullView و دوربین دوگانه.

این محصول به دست ما رسیده و به زودی بررسی کامل آن را در دیجیاتو مطالعه می کنید. اما برای آشنایی اولیه، از شما دعوت می کنیم در ادامه با ویدیوی کوتاه از جعبه گشایی Huawei Y7 Prime 2018 همراه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • nika rastegar
    nika rastegar | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    هواوی میان رده های زیادی رو با طراحی مدرن روانه بازار کرده و حالا برای اولین بار شاهد استفاده از نمایشگر فول ویو (FullView) تو گوشی های سری Y هستیم تا این محصولات مقرون به صرفه، جذاب تر از همیشه باشن.
    کاهش حاشیه اطراف نمایشگر باعث شده تا هواوی بتونه یه موبایل با صفحه شش اینچی رو تو بدنه ای تقریباً هم اندازه نسل قبل جا بده که نمایشگر 5.5 اینچی داشت. افزایش نسبت نمایشگر به پنل جلویی هم در مقایسه با نسل قبلی کاملاً مشهود هست و حالا از 71 به 76 درصد رسیده که تو دنیای موبایل های اقتصادی رقیبی نداره.
    بدنه هواوی Y7 پرایم از سه بخش تشکیل شده:
    شیشه رویی با لبه های خمیده، فریم اصلی با پوشش NCVM که جلوه استیل براق رو به اون بخشیده و کاملا در برابر خط و خش مقاوم هست و پنل پشتی از جنس پلاستیک با کیفیت.
    فقط تو مدل آبی این گوشی (برخلاف رنگ های طلایی و مشکی) پنل پشتی با تکنیک IMT رنگ آمیزی شده تا حالت شیشه ای را تو اون به وجود بیاره و Y7 پرایم را به محصولات پریمیومی مثل نوا 3e کنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.