ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در اندروید P کنترل بیشتری روی اعلان‌ها خواهید داشت

در اندروید 8 بود که به لطف حضور قابلیت Snooze، بخش نوتیفیکیشن‌های سیستم عامل کاربردی‌تر از گذشته شد. در واقع به کمک این ویژگی کاربر می‌تواند برای اعلان‌ها یادآور بگذارد و بعد آن را بخواند؛ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

در اندروید 8 بود که به لطف حضور قابلیت Snooze، بخش نوتیفیکیشن‌های سیستم عامل کاربردی‌تر از گذشته شد. در واقع به کمک این ویژگی کاربر می‌تواند برای اعلان‌ها یادآور بگذارد و بعد آن را بخواند؛ کافیست یکی از گزینه‌های 15 دقیقه، 30 دقیقه، یک ساعت یا دو ساعت بعد را برای هر نوتیفیکیشنی که خواستید انتخاب کنید تا پس از مدت مشخص شده، اعلان دوباره ظاهر شود.

حالا با توجه به اسکرین‌شات منتشر شده از تست خصوصی اپلیکیشن Reply، به نظر می‌رسد که کاربران کنترل بیشتری روی نوتیفیکیشن‌های اندروید بعدی که با حرف P شناخته می‌شود، خواهند داشت. پایین اسکرین‌شات، نواری با چند گزینه مختلف و آیکون‌های مرتبط با نام آن ها وجود دارد:

سر کار یادم بیانداز (Remind me at work)، در خانه یادم بیانداز (Remind me at home)، یادآور اضافه کن (Add reminder)، بفرست به ... (Send to) و برای یک ساعت Snooze را فعال کند (Snooze 1 hour)

این جواب‌های سریع اگرچه احتمال دارد مربوط به اپ ریپلای (Reply) باشند و اصلا ارتباطی با اندروید سیستم نداشته باشند اما بعید به نظر می رسد که در یک برنامه پاسخ هوشمند چنین گزینه هایی را ببینیم؛ ریپلای می تواند برای پیغام‌های دریافتی در پیام رسان‌ها پاسخ‌های آماده و هوشمند بسازد. از طریق نوار نوتیکفیشن نیز می‌توانید به این پاسخ‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی