ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Q Note
تکنولوژی

ثبت نشان تجاری جدید توسط ال جی؛ احتمالا موبایل دیگری با استایلوس در راه است

کمپانی ال جی اخیرا یک نشان تجاری جدید را ثبت کرده که می توان آن را نشانه ای از احتمال معرفی موبایل مجهز به استایلوس دیگری توسط این شرکت به شمار آورد. آخرین تلاش این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی ال جی اخیرا یک نشان تجاری جدید را ثبت کرده که می توان آن را نشانه ای از احتمال معرفی موبایل مجهز به استایلوس دیگری توسط این شرکت به شمار آورد.

آخرین تلاش این مجموعه در زمینه گجت های مجهز به قلم به یک سال پیش و معرفی Stylo 3 Plus برمی گردد، با این حال ثبت نشان تجاری «Q Note» که به تازگی صورت گرفته، احتمالا مقدمه ای برای رونمایی از یک دستگاه بهره مند از استایلوس است.

سری Q ال جی تقریبا نوپا محسوب می شود و از معرفی Q6 و Q8 به عنوان اولین اعضای آنها تنها یک سال می گذرد. این موبایل ها در قالب میان رده به بازار عرضه شده و با استقبال نسبتا خوبی از سوی کاربران مواجه شدند. موبایل های Q6 و Q8 از نظر سخت افزاری تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر داشتند و به نظر می رسد Q7 تمام آن چیزی باشد که در این دو گوشی از قلم افتاده بودند. بنابراین احتمالاً باید منتظر موبایلی میان رده با قیمتی متناسب با خانواده Q باشیم.ال جیاز آنجایی که فاصله چندانی با معرفی Q7 نداریم، ثبت برند Q Note نشان می دهد که کمپانی کره ای در حال افزایش مدل های این خانواده است و احتمالا یکی از آنها Q7 Note باشد که در این صورت نقش مدل جدید Stylo 3 Plus را ایفا خواهد کرد.

از نظر طراحی و مشخصات سخت افزاری جزئیات این موبایل هنوز تایید نشده اما انتظار می رود از نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 برخوردار بوده و شبیه پرچمدار آتی G7 ThinQ باشد.

آنگونه که از خبرها برمی آید ال جی فردا از G7 ThinQ رونمایی خواهد کرد اما معرفی موبایل های سری Q7 به ماه آینده موکول شده و به فاصله کوتاهی پس از آن نیز به بازار راه پیدا خواهند کرد.

تماشا کنید: تست مقاومت فیزیکی موبایل ال جی V30

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی