ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اختلال در اتصال کاربران ایرانی به سرورهای بازی ها

با آغاز روند فیلترینگ تلگرام، دسترسی کاربران به برخی از خدمات اینترنت با اختلال همراه شده و به نظر می رسد دامنه این اختلالات به پلتفرم هایی همچون شبکه پلی استیشن و استیم نیز رسیده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۸

با آغاز روند فیلترینگ تلگرام، دسترسی کاربران به برخی از خدمات اینترنت با اختلال همراه شده و به نظر می رسد دامنه این اختلالات به پلتفرم هایی همچون شبکه پلی استیشن و استیم نیز رسیده است.

طبق بررسی های صورت گرفته، طی ساعاتی از امروز شبکه پلی استیشن از دسترس خارج شده است. البته این موضوع در حال حاضر تا حدودی رفع شده اما هنوز بعضی از کاربران ایرانی در اتصال به PSN دچار مشکل هستند.

شبکه پلی استیشن و سایر پلتفرم های مجازی

اختلالات ذکر شده محدود به شبکه پلی استیشن نمی شود و بعضی از کاربران ایرانی ایکس باکس لایو، استیم و بازی های آنلاین پر طرفداری مانند League of Legends هم مشکلاتی مشابه را گزارش کرده اند.

مشخص نیست که این اختلالات دائمی هستند یا با گذشت زمان رفع خواهند شد. شما در اتصال به سرورهای کدام بازی ها مشکل دارید؟ نام بازی و پلتفرم خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Alireza slash
    Alireza slash | ۱۶ دی ۱۳۹۷

    سلام خسته نباشید من میخام xbox one s بگیرم هم افلاین بازی کنم هم انلاین تو ایران میشه به خوبی به ایکس باکس لایو وصل شد؟!

  • Milad69a
    Milad69a | ۹ آذر ۱۳۹۷

    اینکه گفتین با چ بازی ای مشکل دارین شما جایی رو میشناسین ک بشه اعتراض کرد درستش کنن؟خیلی زمان از این داستان میگزره ولی هنوز بعضی بازیها مشکل دارن مثل Red dead online رو ps4 ک بیشتر میژنهای استوری رو بخاطر اینکه نمیتونه اطلاعاتشون رو دانلود کنه اررور میده و نمیشه بازی کرد
    یا warframe ک اونم بزور میشه با دیگران بازی کنی رو بعضی ISP ها البته
    اگه جایی هست بگید ما بریم اونجا مطرح کنیم مشکلو

  • hoda sadeghi
    hoda sadeghi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    همه بازی ها روی استیم با مشکل مواجه شدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی