ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر‌هایی از آیفون 2 SE منتشر شد

چندی پیش رگولاتوری کمیسیون اقتصادی اورآسیا خبر از ثبت مشخصات آیفون جدیدی را داده بود که گمان می رفت آیفون 2 SE باشد. پس از آن مشخصات و ویدیو‌هایی از آن در فضای مجازی فاش شد. حال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

چندی پیش رگولاتوری کمیسیون اقتصادی اورآسیا خبر از ثبت مشخصات آیفون جدیدی را داده بود که گمان می رفت آیفون 2 SE باشد. پس از آن مشخصات و ویدیو‌هایی از آن در فضای مجازی فاش شد. حال رندر‌هایی سه بعدی از این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این مدل به نسخه‌‌های قبلی شباهت زیادی دارد با این تفاوت که تعدادی از تکنولوژی‌های جدید اپل در آن بکار رفته است.

طبق عادت جدید شرکت کوپرتیونی، کلید هوم از روی نمایشکر این گوشی حذف شده و به جای آن یک بریدگی در پایین نمایشگرش تعبیه شده که سنسور‌های تشخیص چهره‌ی Face ID در آن قرار گرفته است.

این رندر‌ها توسط Steve Hemmerstoffer در توییتر گذاشته شده که در این شبکه‌‌ی اجتماعی، پروفایل @OnLeaks را در اختیار دارد و پیشتر نیز رندر‌های آیفون 8 را قبل از رونمایی رسمی منتشر کرده بود.

البته بایددر نظر داشت که خود این شخص هنوز از درستی رندر‌های مذکور مطمئن نیست و زیر پستش در توییتر نوشته که نمی‌تواند صحت این عکس‌ها را تایید کند.

رندر‌های به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهند در این موبایل یک نمایشگر بدون حاشیه تعبیه شده اما پیش از این شایعه شده بود که آیفون 2 SE از حاشیه‌های بزرگ در بالای و پایین نمایشگر و کلید هوم بهره می‌برد.

این طور که به نظر می رسد قرار نیست کوچک ترین عضو خانواده آیفون ها از لحاظ ظاهری دستخوش تغییر عمده ای شود و در عوض شاهد ارتقای سخت افزاری آن از جمله جایگزینی پردازنده A9 با مدل قوی تر A10 خواهیم بود.

قرار است آیفون SE 2 همانند برادران بزرگتر خود در بدنه پشتی دارای پوششی از جنس شیشه باشد. گرچه هنوز مشخص نیست که این تغییر ارتباطی با بهره مندی احتمالی گوشی مورد بحث از قابلیت شارژ بی سیم خواهد داشت یا نه، اما قطعاً در کاهش قیمت تمام شده آن موثر خواهد بود.

نکته قابل توجه بعدی در عکس‌های منتشر شده حضور جک هدفون 3.5 میلی متری در پخش پایینی آیفون به نمایش درآمده است که شایعات قبلی در خصوص حذف آن در SE 2 را رد می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد این موبایل اقتصادی در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل که  قرار است خرداد ماه برگزار شود، معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اگه بدون حاشیه باشه و طراحی پشتش همین طراحی SE باشه
    میخرمش

  • shima
    shima | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    یکم تغییرش میداد لااقل این چیه آخه طراحی مال چهار پنج سال پیش !

مطالب پیشنهادی