ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل

اپل هنوز موفق به توسعه فریم ورک یکپارچه iOS و MacOS نشده است

در ماه های اخیر خبرهایی مبنی بر وجود پروژه ای محرمانه در اپل به نام Marzipan به گوش می رسید که بدون نیاز به برنامه نویسی مجدد، امکان اجرای اپلیکیشن ها در macOS و iOS را فراهم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

در ماه های اخیر خبرهایی مبنی بر وجود پروژه ای محرمانه در اپل به نام Marzipan به گوش می رسید که بدون نیاز به برنامه نویسی مجدد، امکان اجرای اپلیکیشن ها در macOS و iOS را فراهم می کند.

حتی Mark Gurman، روزنامه نگار شناخته شده بلومبرگ، مدعی شد که این قابلیت طی سال جاری در iOS 12 و macOS 10.14 ارائه خواهد شد، با این حال یکی از تحلیلگران با سابقه اپل به نام John Gruber تاکید کرده که Marzipan در سال جاری ارائه نشده و آنقدرها هم که به نظر می رسد بلندپروازانه نیست.

این تحلیلگر فارغ از نحوه پیاده سازی پروژه Marzipan اطمینان دارد که این قابلیت در WWDC ماه آینده معرفی نخواهد شد و علاوه بر این در مورد ارائه آن تا پایان سال جاری میلادی نیز تردید دارد.Marzipan از دیگر شایعاتی که احتمالا در آینده نزدیک به تحقق نخواهند پیوست می توان به مک بوک ایر جدید اپل اشاره کرد که گفته می شد نسبت به نمونه های فعلی قیمت پایین تری دارد؛ امروز اما شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار DigiTimes با استناد به منابعی در زنجیره تامین کمپانی کوپرتینویی گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن تولید مک بوک ایر 2018 قرار است تا نیمه دوم سال جاری میلادی به تعویق بیفتد.

تاکنون اطلاعات چندانی در مورد مشخصات لپ تاپ مذکور منتشر نشده با این حال گمانه زنی هایی در مورد احتمال تعبیه نمایشگر رتینا وجود دارد. همچنین انتظار می رود این دستگاه به جدیدترین پردازنده های اینتل مجهز شود.

رویداد توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC چهاردهم خرداد ماه افتتاح می شود، بنابراین تا روشن شدن این مسئله فاصله چندانی نداریم. از موارد دیگری که انتظار می رود در این رویداد شاهد رونمایی از آن باشیم می توان به نسل جدید آیفون SE اشاره کرد.

تماشا کنید: کیفیت بالای تصاویر پرتره‌ دوربین آیفون

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • u kh
    u kh | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    والا کمتر از یه ماه پیش تیم کوک مصاحبه کرده بود به دنبال ادغام این دو تا نیستن.

  • Ghost
    Ghost | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    همین mac os اپل گند نخورده توش اینو توروخدا دیگه دست نزن. ادغام این دوتا یعنی افتضاح کامل

مطالب پیشنهادی