ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استعفای وزیر ارتباطات [تکذیب شد]

محمدجواد آذری جهرمی امروز به دیدار رییس جمهور رفته است تا استعفای خود را به شکل رسمی اعلام کند. به گفته خبرگزاری شبستان و سایر منابع خبری، این در حالیست که روحانی قرار بود صبح ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۶

محمدجواد آذری جهرمی امروز به دیدار رییس جمهور رفته است تا استعفای خود را به شکل رسمی اعلام کند. به گفته خبرگزاری شبستان و سایر منابع خبری، این در حالیست که روحانی قرار بود صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب به سخنرانی بپردازد، برنامه خود را تغییر داده و در نمایشگاه حاضر نشده است.

در این میان روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز خبر داده بود که استعفای جهرمی زمانی مشخص می‌شود که جلسه او با رییس جمهور به اتمام برسد و حالا خبر می‌رسد که وزیر ارتباطات استعفای خود را به شکل رسمی به رییس جمهور تحویل داده است.

تا لحظه نوشتن این خبر، هنوز جلسه وزیر ارتباطات با رییس جمهور پشت درهای بسته ادامه دارد. در نتیجه اکنون ادامه کار جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گروی تایید یا رد استعفای او از سوی حسن روحانی است.

جهرمی امروز صبح در توییتر واکنش تندی نسبت به فیلترینگ تلگرام از خود نشان داده و گفته بود: «فناوری، به خودی خود، نه مجرم است نه مفسد و نه منحرف؛ این بشر است که با استفاده نادرست از آن، جرم یا فساد در فضای زندگی مجازی را ترویج می‌کند.»


به روز رسانی: 

آذری جهرمی پس از جلسه امروز خود با رییس جمهور به ایسنا گفت: «اعلام نظرات کارشناسی لزوما به معنای استعفا نیست. چالشهای فیلترینگ را مستند و مستدل اعلام کرده‌ایم. مراجع تصمیم‌گیر نظرات ما را شنیده‌اند و تصمیم گرفته‌اند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • MP3
    MP3 | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    جالبه که شورای عالی فضای مجازی وجود دارد و قوه قضائیه تصمیم گیری می کند!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی