ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Mafia Revenge؛ پدرخوانده

«انتقام مافیایی» یا همان Mafia Revenge را می‌توان نسخه ساده‌تر و پر زرق و برق‌تر یکی از بهترین بازی‌های دیده نشده آنلاین پارسال دانست، Battle of Arrow که در آن سوار بر اسب و با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

«انتقام مافیایی» یا همان Mafia Revenge را می‌توان نسخه ساده‌تر و پر زرق و برق‌تر یکی از بهترین بازی‌های دیده نشده آنلاین پارسال دانست، Battle of Arrow که در آن سوار بر اسب و با یک کمان در رقابت‌های تک‌نفره شرکت می‌کردید و با بقیه بازیکن‌ها می‌جنگیدید. Mafia Revenge هم تقریبا همین هست.

هر دو بازی Mafia Revenge و Battle of Arrow توسط یک تیم ساخته شده است

با این تفاوت که اسب‌ها جای‌شان را به ماشین‌ها داده اند، اسلحه‌های بیشتری در اختیار دارید، از یک فضای تخیلی به ایتالیای دهه‌های سفر کرده‌اید و از همه مهم‌تر با کنترل خیلی آسان‌تری رو‌به‌رو هستید. Mafia Revenge از دو بخش تشکیل شده است؛ قسمت ماجراجویی (Adventure) که در آن به یک انتقام مافیایی قدم می‌گذارید و نبرد (Battle) که با بازیکن‌های خود بازی می‌جنگید.

مبارزات Mafia Revenge تک‌ به تک بوده و در هر نبرد، بازیکن‌ها در دو ماشین جدا به سمت هم تیراندازی می‌کنند. کسی که زودتر بمیرد و ماشینش منفجر شود، بازنده خواهد شد. در این میان سازنده با اضافه‌ سازی چند المان سعی کرده ساخته‌اش را از یکنواختی نجات د‌هد. یکی از آن‌ها را می‌توانیم به نام آیتم‌های مختلفی که در هنگام مبارزه دارید، بزنیم.

بازی سه کاراکتر مختلف داشته و هر کدام از آن‌ها دارای نقاط ضعف و مثبت خود هستند. در مبارزات می‌توانید به راننده نیز بگویید تیراندازی کند، البته محدودیت‌هایی وجود دارد.

در بازی قابلیت این را دارید تا دو اسلحه متفاوت حمل کنید. بنابراین همان لحظه که داشتید تیراندازی می‌کردید و ناگهان با خشاب به اتمام رسید، کافیست اسلحه دوم را در بیاورید. البته با توجه به تنوع سلاح‌ها و کارایی‌های گوناگونی که دارند، چگونگی انتخاب تجهیزات نیز مهم است.

دومین بخش جذاب جالب پیرامون کنترل شخصیت اصلی داستان می‌چرخد. در بازی با گرفتن سمت چپ صفحه، کاراکتر از ماشین بالا آمده و حالا با جهت‌گیری به دشمن شلیک می‌کنید. با توجه به ریتم خوب بازی و سرعت نسبتا زیاد ماشین‌ها، نشانه‌ گرفتن به آن آسانی که انتظار دارید، نخواهد بود و چالش‌های خودش را دارد.

نمایی از بخش شخصی‌سازی و ارتقا کاراکترها‌، توانایی خرید ماشین‌های جدید هم دارید.

جدا از اینکه چون می‌توانید کاور بگیرید، گاهی اوقات بد نیست از تیراندازی فاصله گرفته و در جایی «نسبتا» امن‌تر خشاب عوض کنید. گفتیم نسبتا، به این خاطر که در Mafia Revenge ماشین‌ها هم خراب می‌شوند و شلیک به سمت آن‌ها باعث خواهد شد تا اتومبیل حریف یک قدم به انفجار نزدیک شود.

البته همچنان نشانه‌گیری Battle of Arrow را به خاطر استفاده از ژیرسکوپ و سختی‌های بیشتر بازی ترجیح می‌دهیم اما برای کسانی که به دنبال یک تجربه ساده‌تر از دیدگاه کنترل ولی همچنان با چالش‌های متناسب با گیم پلی هستند، Mafia Revenge اثر سرگرم کننده‌تری خواهد بود.

Mafia Revenge عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه آن نیازی به نرم افزارهای تغییر آی‌پی نیست.

از دیدگاه گرافیک اگرچه بعضی انیمیشن‌ها جای کار دارند اما در اینگونه عناوین که سرعت در آن‌ها حرف اول را می‌زند، ثبات فریم‌ریت دارای اهمیت خیلی بیشتری هست و Mafia Revenge در کنار ارائه یک تجربه دیداری جذاب به واسطه طراحی کارتونی‌اش توانسته تا این ویژگی را هم حفظ کند.

Mafia Revenge گیم پلی سریعی دارد، با اسلحه‌های زیادش هر نبرد را برای‌تان متفاوت می‌کند، در مبارزات دست‌تان را برای استفاده از آیتم‌های مختلف باز می‌گذارد و دارای کنترل مناسبی هم هست؛ تمام چیزهایی که یک بازی اکشن آنلاین می خواهد را Mafia Revenge دارد و اگر به دنبال عنوانی نسبتا مشابه اما ساده‌تر از Battle of Arrow هستید، بازی نا امیدتان نخواهد کرد.

Mafia Revenge

Mafia Revenge

سازنده: 4:33 قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 939 / 572 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی