ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پایان یک افسانه؛ خط تولید گونیگزگ آگرا RS متوقف می شود

کونیگزگ در خبری غافل گیر کننده اعلام کرده که تولید آگرا RS متوقف شده است. آگرا RS خودرویی رکورد شکن است و تنها چند ماه از خبر رکورد شکنی های متعدد هایپرکار سوئدی می گذرد، ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

کونیگزگ در خبری غافل گیر کننده اعلام کرده که تولید آگرا RS متوقف شده است. آگرا RS خودرویی رکورد شکن است و تنها چند ماه از خبر رکورد شکنی های متعدد هایپرکار سوئدی می گذرد، اما گویا توانمندی های فنی فوق العاده باعث نشده که خریداران بیشتری برای این اسطوره وایکینگ صف بکشند.

در طول مدت ساخت ، تنها 25 دستگاه از این غول ساخته شده و یکی از آن ها با پسوند Gryphon در حین تست پیش از تحویل در سوئد تصادف کرد. جالب است که بدانید این خودرو سفارشی و متعلق به مانی خوشبین ، میلیاردر ایرانی تبار ساکن آمریکا بود.

در کارنامه آگرا RS ، شکستن 5 رکورد جهانی وجود دارد که مهم ترین آن ها رسیدن به سرعت سرسام آور 455 کیلومتر بر ساعت است که اختلافی 10  کیلومتری را نسبت به رکورد های قبلی ثبت شده توسط هنسی ونوم نشان می دهد.

کونیگزگ از 25 مشتری خوش شانس و البته پولدار خود برای انتخاب این برند تشکر کرده است و حالا با ساخت سه دستگاه از نسخه نهایی در آینده ، پرونده آگرا در حال بسته شدن است. از این به بعد کونیگزگ تمرکز خود را بر روی ابرخودرویی با نام رگرا خواهد گذاشت.

البته در نمایشگاه 2019 ژنو احتمال رونمایی از جانشین آگرا وجود دارد. شرکت کونیگزگ ، آگرا RS را بازتابی تولیدی از مدل فوق العاده خاص ONE:1 می داند که پرچمدار این کمپانی محسوب می شود و در صدر فهرست خودرو مورد علاقه کلکسیونرها قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    @hyhzo

    بهشت که جای این سوسول بازیا نیست ....
    بشارت باد اهل ایمان را به حوری و نوشیدنی...

  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خدا کنه تو بهشت حد اقل بتونیم سوار این ماشین ها بشه جوب عسل هم نمیخوام

  • Amir Parsa (123456)
    Amir Parsa (123456) | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چی بگم

مطالب پیشنهادی