ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن جدید Facebook Analytics در پلی‌استور منتشر شد

برای کسب و کارها یا برندهایی که در فیسبوک فعالیت می‌کنند، Facebook Analytics ابزاری حیاتی است که بدون آن رسیدن به بسیاری از اهداف تبلیغاتی ممکن نمی‌شود. با فیسبوک آنالیتیکس کسب و کارها می‌توانند رفتار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

برای کسب و کارها یا برندهایی که در فیسبوک فعالیت می‌کنند، Facebook Analytics ابزاری حیاتی است که بدون آن رسیدن به بسیاری از اهداف تبلیغاتی ممکن نمی‌شود.

با فیسبوک آنالیتیکس کسب و کارها می‌توانند رفتار مشتریان خود را تحت نظر بگیرند، از میزان علاقه آن‌ها به محصولات خود با خبر شده و به  آمار و ارقامی مثل نرخ تعامل کاربران دسترسی داشته باشند. حتی اگر در فعالیت کاربران افزایش یا کاهشی ناگهانی رخ بدهد، آنالیتیکس می‌تواند از طریق یک نوتیفیکیشن آنی این موضوع را به اطلاع کسب و کارها برساند.

حالا همین ابزار که مدت‌ها فقط از طریق وب در دسترس بود، دارای یک اپلیکیشن موبایل مستقل شده تا کار با آن راحت‌تر از همیشه انجام بگیرد. اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس دقیقا همان امکاناتی را ارائه می‌کند که در نسخه وب هم شاهدش هستید، مضاف بر این که دارای یک قابلیت Insights اتوماتیک هم هست که تغییرات آماری را در لحظه به نمایش کاربران می‌گذارد.

اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس آمار و ارقام دیگری همچون نرخ بازگشت مشتری، ارزش طول عمر مشتری (LCV) و نمودارهایی از این شاخص‌های آماری را هم به نمایش می‌گذارد که مطمئنا این اطلاعات می‌توانند برای کسب و کارها بسیار ارزشمند باشند. این اپلیکیشن را می‌توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Parsa
    Amir Parsa | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فیس بوك خیلی خوبه

  • یاسری
    یاسری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با اون رسوایی دیگه خوده زاکربرگ هم فیسبوک اسنفاده نمیکنه?

مطالب پیشنهادی