ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: موبایل میان رده هواوی آنر 7X

اگر هنگام تصمیم گیری برای خرید موبایل به پرچمداران چند میلیون تومانی فکر می کنید، به شما تبریک می گوییم، چون به راحتی بهترین محصول از برند محبوبتان را انتخاب کرده و از آن لذت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

اگر هنگام تصمیم گیری برای خرید موبایل به پرچمداران چند میلیون تومانی فکر می کنید، به شما تبریک می گوییم، چون به راحتی بهترین محصول از برند محبوبتان را انتخاب کرده و از آن لذت می برید. با این حال برای بسیاری از کاربران که از عهده این پرداخت های سنگین بر نمی آیند، بازار موبایل های میان رده و اقتصادی از جذابیت بیشتری برخوردار است. هواوی و به خصوص زیربرند موفقش یعنی آنر، مجموعه ای از به صرفه ترین گوشی ها را روانه بازار کرده اند که پیش از این با یکی از جدیدترین اعضای این خانواده یعنی آنر 7X آشنا شدید.

آنر 7X

آنر 7X در آخرین روزهای سال 2017 میلادی به شکل رسمی معرفی شد و چند هفته بعد هم به بازار کشورمان راه یافت. در بررسی کامل آنر 7X با ویژگی های مثبت این گوشی از جمله طراحی مدرن، کیفیت ساخت بالا، نمایشگر بزرگ و امکانات تصویربرداری حرفه ای آشنا شدید. مقایسه آنر 7X با سامسونگ گلکسی A7 هم نشان داد میان رده چینی از بسیاری جهات می تواند با محصول پریمیوم کره ای رقابت کند، با اینکه حدود 500 هزار تومان ارزان تر است.

حالا بررسی ویدیویی هواوی آنر 7X را برایتان آماده کرده ایم تا شما را با این محصول خوش قیمت بیشتر آشنا کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

توجه داشته باشید که هواوی آنر 7X هم اکنون با قیمت حدود یک میلیون و 450 هزار تومان با گارانتی رسمی به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کلا قیمت محصولات هوآوی تو دیجیکالا خیلی عجیب غریب شده قیمت نوا3e شده یک میلیون و نهصد و چهل هزار تومن در حالی که تنها فرقی که با میان رده های دیگه هوآوی داره نمایشگر full view 2 هستش. با یه کم دست و دل بازی میشه نوکیا 8 یا LG G6 خرید که مشخصات سخت افزاری شون خیلی بهتر از این گوشیه. آنر 7x هم فرق خاصی که بتونه چشمگیر باشه با p smart نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی