ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ آغاز پیش خرید کنسول Atari VCS مشخص شد

روز گذشته کمپانی آتاری سرانجام تاریخ شروع پیش خرید کنسول جدید خود یعنی Atari VCS را اعلام کرد. این کنسول از 9 خرداد ماه سال جاری برای پیش خرید در سرتاسر جهان موجود خواهد بود. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

روز گذشته کمپانی آتاری سرانجام تاریخ شروع پیش خرید کنسول جدید خود یعنی Atari VCS را اعلام کرد. این کنسول از 9 خرداد ماه سال جاری برای پیش خرید در سرتاسر جهان موجود خواهد بود.

قرار است تا این کنسول در دو نسخه متفاوت به فروش برسد. نسخه اول Onyx نام داشته و در این نسخه  Atari VCS رنگ تیره ای خواهد داشت. در نسخه Collector’s Edition قسمت جلو دستگاه حالتی شبیه به چوب داشته و ظاهری مانند کنسول کلاسیک آتاری یعنی Atari 2600 دارد.

لوگو کنسول Atari VCS

Atari VCS در ابتدا با قیمت 199 دلار قابل پیش خرید خواهد بود. البته می توانید برای این کنسول کنترلر مدرن و جوی استیک کلاسیک آتاری را نیز تهیه کنید. همچنین افرادی که در ایمیل خبرنامه این کنسول عضو شده باشند، در هنگام خرید آن تخفیف مخصوصی خواهند گرفت.

این کنسول جدا از اجرای بازی های کلاسیک، امکاناتی را برای خدمات استریم در اختیار کاربران خودش قرار می دهد و به همین دلیل Atari VCS به پورت هایی نظیر HDMI و USB مجهز خواهد بود. لازم به ذکر است این کنسول از SD کارت نیز پشتیبانی می کند. طبق وعده هایی که آتاری داده، به مرور زمان عناوین شناخته شده ای برای این کنسول عرضه خواهند شد.

Atari VCS در روزهای آغازین معرفی خود با نام Ataribox شناخته می شد اما طی رویداد GDC 2018، آتاری نام آن را به Atari VCS تغییر داد.

به نظر می رسد عرضه کنسول های کلاسیک به جوی تازه در بین ناشرین قدیمی هنر هشتم تبدیل شده است. بعد از عرضه موفق کنسول SNES Classic در بازارهای جهانی توسط نینتندو، چندی پیش سگا نیز عرضه دوباره یکی از خاطره انگیز ترین کنسول های خود یعنی مگا درایو را با نام Mega Drive Mini تایید کرد. بعد از شکست کنسول «آتاری جگوار» (Atari Jaguar)، آتاری تولید آن را در سال 1996 متوقف کرد و دیگر کنسولی جدید نساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • axelsor
    axelsor | ۲۸ مهر ۱۴۰۱

    بلاخره سایت آتاری ایران موجودش کرد
    https://atariran.com/product/ataribox-vcs

مطالب پیشنهادی