ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل هولوگرافیک شرکت RED به دلیل اعمال برخی بهبودها با تاخیر عرضه می شود

در روزهایی که خلاقیت گوهری کمیاب در بازار تلفن های هوشمند به حساب می آید، همگان انتظار آن را می کشند تا محصولی مثل موبایل هولوگرافیک Hydrogen One کمپانی RED بتواند تجربه ای کاملاً متفاوت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

در روزهایی که خلاقیت گوهری کمیاب در بازار تلفن های هوشمند به حساب می آید، همگان انتظار آن را می کشند تا محصولی مثل موبایل هولوگرافیک Hydrogen One کمپانی RED بتواند تجربه ای کاملاً متفاوت را رقم بزند. حال اما دوربین ساز مشهور اعلام کرده است که به دلیل اعمال برخی بهبودها می بایست زمان بیشتری را تا عرضه موبایل مذکور به انتظار بنشینیم.

پیش از این اعلام شده بود که نخستین موبایل هوشمند ساخت RED قرار است در سه ماهه نخست سال جاری میلادی از راه برسد، اما این شرکت به تازگی اعلام کرده است که تا پیش از ماه آگوست (سه ماهه سوم) نباید انتظار عرضه آن را داشته باشیم.

خبر خوش آن است که یکی از مشهورترین برندهای تولید دوربین های حرفه ای برای فیلمسازان اعلام کرده است که دلیل این تاخیر قصد مهندسین کمپانی برای اعمال برخی بهبودها و افزودن قابلیت های جدید به Hydrogen One است.

گفته شده قرار است ماژول دوربین نخستین موبایل هولوگرافیک دنیا با نمونه ای کاملاً جدید و البته دوگانه جایگزین شده تا بدین ترتیب امکان ثبت ویدیوهای سه بعدی نیز برای کاربران فراهم شود. ضمناً احتمال آن می رود که دوربین پنل جلویی نیز مجهز به لنز دوگانه شود.

به لطف این تغییر Hydrogen One قادر خواهد بود ویدیوهایی با چهار زاویه دید را به ثبت برساند. در چنین ویدیوهایی علاوه بر امکان داشتن دید ۳۶۰ درجه امکان دیدن پشت اشیایی که توسط دوربین به ثبت نرسیده نیز وجود خواهد داشت.

خبر بهتر آن که این تنها ویژگی افزوده محصول مورد انتظار RED نخواهد بود. به لطف ماژول های جدید -که گفته شده برای کمپانی سازنده ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار خرج برداشته- پردازش نهایی ویدوهای 4V درون خود موبایل انجام خواهد شد و بلافاصله امکان تماشا و اشراک گذاری آنها وجود خواهد داشت.
قیمت نسخه آلمینیومی موبایل هولوگرافیک Hydrogen One برابر با ۱۲۹۵ دلار تعیین شده و با پرداخت ۱۵۹۵ دلار می توانید نسخه ای ویژه از این موبایل با بدنه تیتانیومی را در اختیار داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی