ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ
تکنولوژی

اسناد گواهی وای فای خبر از نزدیک بودن عرضه گلکسی تب S4 دارند

انتشار اسناد دریافت گواهی استفاده از وای فای منتسب به محصولی تازه از سامسونگ نشان می دهد که احتمالاً تا زمان عرضه نسل تازه تبلت های این شرکت یعنی گلکسی تب S4 فاصله چندانی نداریم. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

انتشار اسناد دریافت گواهی استفاده از وای فای منتسب به محصولی تازه از سامسونگ نشان می دهد که احتمالاً تا زمان عرضه نسل تازه تبلت های این شرکت یعنی گلکسی تب S4 فاصله چندانی نداریم.

بسیاری انتظار داشتند گجت مورد بحث در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی شود. اتفاقی که در عمل محقق نشد. با این حال دریافت گواهی مورد اشاره نشان می دهد که کمپانی کره ای در حال طی کردن مراحل آخر آماده سازی تبلت های تازه خود برای معرفی و عرضه به بازار است.

در این اسناد اشاره ای به مشخصات سخت افزاری گلکسی تب S4 نشده و تنها شماره مدل دستگاه (SM-T835) و سیستم عامل آن (اندروید 8) قابل تشخیص هستند. ضمناً گفته شده به مانند روال قبل قرار است امسال نیز تبلت های سامسونگ در دو مدل وای فای و LTE (دارای درگاه سیمکارت) روانه بازار شوند.

تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ

بر اساس انتظارها نسل چهارم تبلت پرچمدار کره ای ها مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا معادل اگزینوس آن به همراه ۴ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در پنل جلویی نیز احتمالاً یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ جای می گیرد.

برخی می گویند سامسونگ نمایشگرهای بی نهایت خود را به تبلت هایش نیز خواهد آورد، اما این مسئله با توجه به این واقعیت که کار با تبلت ها نیاز به هر دو دست دارد تا حدودی بعید به نظر می رسد. با این وجود اما به طور حتم شاهد عرضه محصولی با حاشیه های کم نمایشگر خواهیم بود.

ما هرگز از تبلت ها انتظار دوربین درجه یک را نداریم، اما احتمالاً سامسونگ یک سنسور با کیفیت ۱۲ مگاپیسکلی را به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. در خصوص باقی مشخصات سخت افزاری گلکسی تب S4 می بایست انتظار افشای اطلاعات بیشتر یا رونمایی رسمی آن را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی